linneeaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Larsson - 31 mars 2011 22:38

idag köpte jag äntligen en iphone av min underbara Nathalie!!

är så sjukt lycklig, fattar typ ingenting av den. men hur kul är inte de då?:D lärt mig ringa o smsa, räcker de ;)

Nathalie får lära mig imorgon;)


TACK BÄSTAVÄN!

du kan konsten att göra mig lycklig!

:*

Av Larsson - 30 mars 2011 18:03

Fick för mig att jag skulle växla mina enkronor, femmor och tior idag, och osm vanligt brukar jag göra det på kiosken för dem är så snälla och låter mig göra det, men icke denna gång! Så iväg till Willys, gick inge bättre där, dom vägrade, så vidare till Coop, som också sa nej, så jag sprang vidare med min lilla platspåse full med pengar, in på handelsbanken som skulle ha 100kr i inbetalningsavgift, aldrig!!!! så in på swedbank där älskling är kund, när det väl var min tur, så tappar jag pengarna på golvet?!?!?!? PINSAMT! han ba: här kastar du pengar   så fick vi skriva ut älsklings kontonummer, och tillsist då kunna växla in mina pengar!

mkt slit för 250 kr    så kan det vara!

imorgon blir jag iphoneägare!!


tjaarrååå

Av Larsson - 29 mars 2011 20:53

du gör mig alltid glad och får mig att må bra, finns inte en enda gång vi har träffats utan att det har blivit en massa trams, man skrattar så man dööör!

och du vet vad jag pratar om, uppsala, upplands väsby, gävle, karlholm, skutskär, överallt och allt skojj vi gjort, helt obeskrivligt, vi har gjort så mkt kul på ganska kort tid, men måste erkänna att vi skulle ha kunna hunnit med mera. Vill bara att du ska veta att du är en av dem personer som har störst plats i mitt liv, oavsett vad, min fina vän!

Jag vill ha dig som min vän föralltid, för aldrig någonsin kommer vårat vänskaps-band brista.

Du vet vem du är va??

Jag älskar dig, Nathalie Eriksson    

Av Larsson - 29 mars 2011 18:17

Det är längesen nu jag sov en hel natt utan att vakna, jag har världsproblem med att somna, och när jag väl somnar vaknar jag strax därefter, vilket innebär att jag då sovit av mig värsta tröttheten och är relativt pigg och får ännu värre sömnproblem. Någon som har något bra tips? Jag vill kunna sova som vanligt igen, jag orkar verkligen inte med dagarna längre när sömnen är så otroligt dålig.


detta tar död på mig......


Nu lägger jag mig i sängen och kollar på "i rymden finns inga känslor"

ha de gött!

 

Av Larsson - 28 mars 2011 16:54

Jag har nu länge känt att skolan har varit jobbig, men har alltid skyllt på läxor,prov, inlämn.uppg., stress och annat, tänker att det blir bättre på praktiken, jo, ja trivs asbra! men det är något i mig som försämrar min motivation, ork och hela grejen att vilja göra något. när jag är där är mina tårar  strax bakom ögonen, och väntar på att få tränga fram, utan anledning, känner mig så ensam, och rent mentalt sliten!

Man vill inte må så som 17åring, Har vissa tankar kring depression??

Att ständigt känna sig tom innuti och helt maktlös,meningslös och totalt värdelös, är de jag gör dagarna igenom. Jag vill att mina gymnasieår ska bli något att minnas eftersom det är så bra, jag har världens finaste vänner, utbildningen är toppen, och allt annat är väl helt okej och ändå är ingenting bra, ångesten på morgonen är värst... " måste jag upp?" " jag vill inte till skolan" "jag vill ingenstans"


Finns det något stopp? När tar allt sin vändning??

Av Larsson - 27 mars 2011 20:02

  Jag kan konsten att skämma ut mig,

aja, de tar vi en annan gång!

o på torsdag är jag en iphoneägare, love it!!

helgen har vart underbar, och kort...

Imorgon börjar en ny vecka på praktiken.

Förväntansfull, men helt trött i skallen, i don't know why..


nu ska jag hem o duscha, o kolla  Big brother.

pusspuss!

Av Larsson - 26 mars 2011 13:50

Pappa ja jag vet du har din son
Hoppas att han aldrig går ifrån dig o mig o vår familj
Min lilla Prins Yo jag älskar dig
Pappa ja jag vet du har din son
Hoppas att han aldrig går ifrån dig o mig o vår familj
Min lilla Prins Yo jag älskar dig

 


Idag ska jag hem till min Isabelle & umgås med henne, underbara lördag.

Puss på dagen! :*



Av Larsson - 25 mars 2011 20:06

I was thinkin about her
thinkin about me
thinkin about us
where we gunna be
open my eyes...
it was only just a dream

 

Älskar låten, wooho..


Skolan idag var underbar, en enda slapp lektion då vi kolla på film, sen var hälsopedagogiken inställd, så spenderade mina timmar i skolan med Nathalie, Isabelle & Sanna, och åkte en sväng med Isabelles racegolf  som vi kallar den.

Sen gjorde Nathalie & Isabelle prov, som dom inte hade gjort förr, så jag och sanna satt o väntade på dom, sen satt vi där ba när Isabelle kom tillbaka, sen skjutsade hjärtegullet mig till stationen, min sötnos  

Jag mår så bra när jag träffar er, ni ger mig nya krafter.

När man känner sig så sjukt omotiverad till allt, o träffar er några timmar så är motivationen på topp ett par minuter senare, i love u fina människor.


Idag blir det en mysfredag!!

efter skolan gick jag direkt hem till älskling, men han jobbade, så jag satt vid datan lite, sen somnade jag tydligen, han väckte mig när han var hemma iallafall, så blev det pizza & jönsson-ligan..

nu sitter ja bara vid datan o myser, längtar till 22.00 så big brother börjar någon gång, som pricken över i:et en sånhär fredagskväll.

Får se vad som händer och sker imorgon? kanske träffa min fina Isabelle?

det återstår o se, pusshej!


Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards