linneeaa

Alla inlägg under augusti 2011

Av Larsson - 31 augusti 2011 19:37

Skolan är såååå jävla värdelös utan isabelle, uschusch :'(<3

Men hade iallfall Ewe <3


ligger hemma i älsklings säng, lyssnar på musik o halvsover.

imorgon har jag körlektion, så blir ingen skola, värt att åka dit o va där en timme, eh, neh.




jag gillar inte omogna människor, och du betér dig jävligt omoget, alltså gillar jag dig inte!!!

Av Larsson - 30 augusti 2011 19:09

DAGENS VILL HA: Lägenhet....
DAGENS KLÄDSEL: tights och klänning.
DAGENS SMINK: bara foundation.
DAGENS FRISYR: utsläppt.

DAGENS HÄNDELSE: ehm, inget?
DAGENS LÅT: veronica maggio <3
DAGENS PLANER: inte göra nå specc! :)
DAGENS SAKNAD: vovvarna.

DAGENS DUMMASTE: beslutsångesten.
DAGENS DROG: feeestis!
DAGENS ROLIGASTE: ISABELLE & EVELINA<3
DAGENS FAVORIT: älskling <3
DAGENS KÖP: fika i skolan x)

DAGENS GODIS: inget.
DAGENS HUMÖR: beslutsångest, lättirriterad.
DAGENS ORD: ?

Av Larsson - 29 augusti 2011 10:55

Sitter i skolan och har allmänt jävla tråkigt, har lektion och ska skriva om downs syndrom.. slutar om en halvtimme typ.. usch haft lektionen sen 9 imorse, bläääk.


Igår var jag me familjen till furuvik, åkte karuseller med lillebror, hihu.

kollade lite på Erik Saade, sen käkade vi kinamat och sen jaa, kollade jag klart på filmen " kyss mig" och sen " just go with it " hihii


kanske övningsköra lite ikväll? sen kolla på " just my luck" :D hehehe

nä, nu har jag inte tid med de här int!


Pussssss

Av Larsson - 27 augusti 2011 17:29

Idag åkte jag och älskling till Ikea och köpte massa "flytta hemifrån saker" bilder kommer längre ner, och förklaring vad det är! ;D


hihi

Bordstabletter, hih fina tkr ja!

  Besticklåda, potatisskalare, smörknivar, bestick, och sånna där plastsaker som man har till matlagning, och saxar.   Badrumsmattor, svart och rosa, ser inte ur som rosa på bilden men dom är JÄTTEROSA!   Lampa på fot, klocka, toalettborste,ljuslyckor, och som man gör is i, och det blir hjärtformade.   Vanliga glas! :)   Kökshanddukar och vanliga småa handdukar.   lite prydnad, man sätter dit ett litet ljus också.   Ska ha "kärlek " över sängen sen.   och vi hitta en assnygg toalettsitts. hih  

Ja, nu äre bara vänta och hålla tummarna!!! :D


Av Larsson - 26 augusti 2011 22:29

Varit hos mormor och morfar o ätit middag, god tacos blev det, och mormors marängtårta efteråt.


nu blire plocka ur löshår o så, och slå på en film.

hörshej!

Av Larsson - 26 augusti 2011 14:06

Hemma från skolan nu, ja vad finns det mer att säga? inte ett skit.

har precis lockat håret lite, och har sjukt ont i magen..



Idag är jag sjukt sur och arg på allt och alla känns det som, hatar alla!

Av Larsson - 26 augusti 2011 09:28

Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag inte hann skriva någonting igår.

Först var det som vanligt skola, sen åkte jag med isabelle hem efter skolan, hon fick visa mig runt lite o sådär, o så fikade vi, jättemysigt!:)

sen åkte vi till österby o ba åkte lite, sen kom Zanna dit, och så gick vi till lotto och hon gjorde sina två rosetter, som blev jättefina, men inte klara än! :) Och jag fyllde i min tass, hihi, har lite ont idag, men det känns heeelt okej!


Kom hem vid 11 igårkväll, så var borta ca 12timmar :p var astrött när jag kom hem, duschade och sen somna jag dirr!


IDAG ÄR DET FREDAG!

ska hem till mormor vid fem och äta,sen vet jag inte vad som hittas på.

Klämma lite på systers bebismage, ooohh så jag längtar efter mosters lilla tös.    


Av Larsson - 24 augusti 2011 20:26

Idag plockade klassen svamp, eh.. ja haha det var väl ganska kul, jag o isabelle hitta massor av kantareller  och ni ska såklart få se lite bilder!!

hihu..


isabelle o jag hittade annat i skogen också..   

         

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards