linneeaa

Alla inlägg under juli 2015

Av Larsson - 26 juli 2015 23:30

idag städade jag ur skrubben här uppe i lägenheten, satan vad man samlar på sig mycket skit, till vilken nytta då? Sen efter de har jag enbart legat och slöat på soffan till först saltön sen 2 avsnitt av kniven mot strupen sen x antal av rederiet. Så jag har verkligen legat i soffan hela dagen med dåligt samvete, så tog tag i det och körde lite hemmaträning ca 30 minuter sen 30 minuters promenad med tyson. (Grannens hund) satt även kvar och prata med Julia ett tag sen, mysigt! Nu ligger jag i sängen me gott samvete och har träningsvärk i magen! :) imorgon väntar jobb 7-16.45..så kan de va. Godnatt!

Av Larsson - 26 juli 2015 13:52

har inte skrivit på jättelänge. Har faktiskt bloggat på annat håll och haft andra saker i huvet, har som sagt flyttat till min tvåa och knegar på i hemtjänsten , nån månad till, sökt jobb som en idiot som nu ser ljust ut för min del. Om 30 dagar drar jag till landet där jag trivs. Turkiet, alanya. 15 dagar i solen och barhäng på kvällarna, jag längtar så jag spricker. Linköping är avklarat för iår och lillebror tog hem segern. Nu ligger jag i soffan och håller Malte i tassen och kollar på kniven mot strupen. Blir lite bildbomb från allt möjligt också:)

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards