linneeaa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Larsson - 31 oktober 2011 09:50

Jag satt och tänkte lite nyss och tänkte på hur lyckligt lottad jag är, jag har ju och som en människa kan kräva, och lite till. Allt jag vill ha och behöver.

Jag har Världens bästa familj, som består av mamma, pappa, syster och lillebror.

människor som alltid ställer upp för mig, litar på mig jag tror på dig! med er klarar jag allt.

Förlovad med min pojkvän som jag vart tillsammans med i snart 4 år.

Har haft världens finaste och snällaste hundar, vila i frid änglar!

Jag går en bra utbildning, omvårdnadsprogrammet, där jag garanterat får jobb efter, där jag på köpet fick underbara vänner som står mig varmt om hjärtat, visste inte att det fanns så bra vänner, Isabelle, Evelina Nathalie <3 och för att inte tala om den efterlängtade studenten till sommarn.... ojojojoj! jag har lyckats!

Jag har klarat av körkortet, som jag så länge velat ha, som jag kämpat för, sena kvällar med plugg, många timmar bakom ratten, till slut fick jag mitt fina körkort! :)

Jag har två underbara bilar, En Opel kadett gsi, TILL SALU!!!!

och min nya Golf 3a, lovely! 

Jag ska bli moster, beräknat om ca 1-2 veckor men vilket kan ske när som helst!

Så jag har ingenting att klaga på! Jag har så mkt, jag är så nöjd med mitt liv, och allt jag själv har åstakommit. Jag har klarat mycket i mitt liv, som jag inte trodde kunde gå alls, men jag vet att jag kan, för nu är jag starkare än någonsin förut.


Jag är så lycklig.... :))))

ÄLSKAR MITT LIV!

Av Larsson - 31 oktober 2011 08:43

Återgår till vardagen igen, eller är det lov nu? ja det är det.

men äre det för min del? det återstår och se imorgon.

ska ha litet möte på skolan, får se om jag behöver ha praktik nu på lovet så jag får ihop alla timmarna.


lagt in ny musik nu på mitt usb, så nu överlever man ett tag till i bilen ;D

hihihihi

Av Larsson - 30 oktober 2011 18:52

Idag har det som vanligt vart lite bilfix o så. älskar att pyssla med min pärla.

jag fattar inte folk som inte tar körkort, som inte vill, eller bara inte tar tag i det? dom fattar verkligen inte vad dom går miste om , o dom kommer inte förstå det förän dom får sitta helt själv bakom ratten med ett eget körkort i handen.


vart på bio med älskling o lillebror, smurfarna:) skojjig film,

nu blir mys o senare sova.

puss.


förhoppningsvis har jag lov nu...

Av Larsson - 30 oktober 2011 01:08

Det har varit en minst sagt SUPERKUL kväll... vi kan ta det från början :) vaknade halv 11 :O! kan man förstå att JAG sover så länge? :o helt sjukt....

aja, åkte hem, tvättade min fina vita pärla, som just då var svart, men nu vit och fin igen, sen ut o snurra lite i bilen, sen hem o käka, sen stoppa vi i 2 högtalare i bilen, sen åkte jag o skjutsade hem Svärmor o hennes vän från bussen :) sen till gävle, var med Robin Engström, åkte o snurra lite på stan oså , sen messa vi becca, o träffade henne,pär o deras kompis :) så vi åkte runt lite, o hade skojj, mkt skratt, har fortfarande ont i magen efter allt skratt, åkte med dom till bomhus efter att ha släppt av robin vid bussen, sen åkte vi hem typ. oo jag blir lika nervös varje gång jag möter polisen, vet inte varför?

dom kolla jättemkt! :( buhuuuu.....

nu hemma, nerbäddad o ögonen faller ihop när som helst, så jag väntar inte på john blund ikväll.


GLÖM INTE STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN! ;)

pussdå!

Av Larsson - 28 oktober 2011 21:04

Efter mycket letande på blocket, ringande på annonser, och åkt o kolla på bil, så har jag äntligen hittat någon som jag föll för. Naturligtvis tycker jag mycket mycket om min fina opel, men känner att ja vill ha en nyare, som drar lite mindra, trots att den är bensinsnål, men första vintern vill man ha en bil som är lite nyare o så känns det som.


så efter många om och men blev det en Golf 3a -94, 1.4

En vit liten ögonsten som går som en klocka, lite slö om man jämför med opeln som är en gsi, men den går väldigt bra! och jag är riktigt nöjd över köpet, bra värme, går riktigt billigt ( vilket är bra när man är en fattig student ;P )  bra vinterdäck o bara massa fördelar, dock inget ljud. eller jo två sönderspelade högtalare, som inte låter bra, aja. jag är så nöjd man kan bli, nyss bytt olja o oljefilter, inte idag, men igår ;) hihi

o tagit på ett snyggt ändrör, stoppat i min klädsel, hängt i tärningarna o massa vanlijdoftgranar så det luktar gott i bilen, usch, hur den lukta före.. as starkt. men nu är den perfekt, o pappa tonade mina rutor idag, o jag är väldigt nöjd, så nu är den PRECIS som jag vill ha den!!

Åhhååå jag älskar min bil så mkt! helt underbart att köra den, att se den när man går ut, se bilder på den, tänka på dig, åh, jag tror jag är kär i min bil     


Här får ni lite bilder på mitt ögongodis, dreggel! nya & gamla bilder.

         

Av Larsson - 28 oktober 2011 20:52

Mycket har hänt, men jag har inte glömt bort er, skulle skriva i förrgår men det gick inte o logga in från systers ipad. snyft.

har köpt en ny bil tänkte strax göra ett eget inlägg om det så jag får det i min egna kategori för bilar.

sov hos syster onsdag till torsdag, men ingen bebis! :/ kom ut nu lilltjej, jag längtar.

idag efter skolan tonade jag rutorna på bilen, sen blev de mat, sen stan till syster o lämna lite saker, sen åkte lite i stan me älskling, sen åkte vi till willys i gävle o köpte lite godis, o en film :)

va så längesen vi mös, kolla film o godis. <3


aja, skriver ett till inlägg om bilen råååå ;)

pöss!


vill bara säga att jag är så glad att jag haft Isabelle Ruotsalainen de senaste dagarna, underbart stöd, tack för allt gumman, min fina vän.jag älskar dig<3

Av Larsson - 25 oktober 2011 06:11

kan faktiskt säga att jag saknar skolan.. riktigt mkt, inga tidiga mornar.. osv.snart iväg på praktilk, jobba kväll igår, o upp tidigt idag,...:( o ända tilll 16.00:(

samma imorgon, men då åker ja bil, för sen ska jag hem till syster o sova där <3

Av Larsson - 22 oktober 2011 20:21

Lite om igår, jag är just nu i en fas då jag mer eller mindre letar ihjäl mig efter en ny bil, en liten golf 3a eller polo är vad som för mig är lockande.

egentligen ska den väl bara vara besiktad, skattad, ha bra vinterdäck, gå bra o va vaaarm  ;P men aja, jag har ju mina egna krav.

Igår var jag ju då och kollade på en polo, men blev då inget köp där inte, fysatan. bättre lycka imorgon kanske? om det blir så att vi åker o kikar på golfisen jag har hittat på. håller alla mina tummar.



Idag åkte jag o handlade lite, o fixa, pannkakor, varmchoklad o festis, sen vänta jag på bror så tog vi min raceropel till crossgropen och kikade på tidsträningen där uppe, mkt trevligt var det.

tog även en del bilder där, som kanske kommer upp här ? vem vet.



Puss då.!

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards