linneeaa

Alla inlägg under februari 2012

Av Larsson - 23 februari 2012 09:25

När du stod där i fredags natt.
En sån blick du gav mej så varm
Det var de jag hade väntat på
En kyss en blick ett skratt just då
nu vet jag att det finns nåt mer under ytan av det som sker.
Du e fin och jag vill dej väl
kom hit och känna min själ.


Kom följ med mej till en himmel som e blå
Dessa ändlösa stränder som e skapta för oss två
Jag kan lova dej min vänskap min tillit och min tro
Följ den smala vägen låt oss bygga denna bro

     

Av Larsson - 22 februari 2012 08:18

igår följde jag med emelie o alice till bvc, tog 3 månadersvaccin. sen åkte vi hem till dom o å lunch.

sen åkte jag hem, åkte till frissan, klöpp av mig håret, riktigt skönt att bli av med det.

sitter o myser nu i soffan o väntar på att dem ska vakna i BB

har bigbrother 24/7, underbart <3


pussen

Av Larsson - 17 februari 2012 08:18

är klar med introduktionen på kortis nu, så bara hoppas på lite jobb!

om en timme blire vidare till skolan för att ha lite prat om studenten som för övrigt inte brukar leda nånstans

sen en lektion, sen hem till skutskär, upp till kommunhuset där jag ska skriva på lite kontrakt för äby-kommun.

sen äre ba jobba, ;) ne i helgen jobbar jag inte nått. emelie,robin o alice kommer ikv för lite tacos ;)

fårse om mamma o alfred kommer på lite käk imorn <3

Av Larsson - 15 februari 2012 09:30

Igår var vi till underbara storesyster och hennes lilla skönhet Alice.

Vi pussades o gosade i timmar, skrattade o lekte. så otroligt kul!

blir så glad av att träffa henne,speciellt när hon är så glad :)

älskade hjärtesnutt <3 i love you. fick en spya under ögat.

låg i emelies säng och alice satt på min mage, så skulle jag böja henne

framåt o pussa henne, så fick jag en spya rakt under ögat, i hela håret också, toppen ;)

men bebisspya är ingen fara.. inte hennes iaf <3


lov nästa vecka så på tisdag ska jag följa med emelie och alice till bvc och ta 3 månaders vaccinet.

stackars tösen. kommer tycka så synd om lillhjärtat. <3


idag ska jag gå introduktion i skutskär, äntligen har jag kommit in i älvkarleby kommun :)

intro idag och imorgon.

nu ska jag fortsätta med skoluppgiften, för jag är liksom i skolan, så åter till arbetet nu då.


pussen!

Av Larsson - 14 februari 2012 09:38

idag är det alla <3 dag.

lite överskattat egentligen.

idag äre först skola, hehe faktiskt så är jag redan i skolan.men börjar kvart

eller tjugo över tio.

blir redovisning o skit, slutar 4 idag, bläk.

hem o käka, diska, sen iväg till emelie och Alice.

Fika och mysa.  äntligen pussas lite med lilltjejen, saknat henne så.

moster älskar bustrollet<3 hoppas de blir mkt skratt;)


sen hem o göra lite rester av skoluppg. o skicka in.

samt PM.... :(

imorgon o torsdag introduktion, sen äre fan helg.

o då äre bara en vecka kvar till fjällen.


ps. emelie , robin o alice kommer o äter tacos på fredag! :) ds.

Av Larsson - 13 februari 2012 20:23

idag har klassen varit på viktoria (brandstation) hela dagen.

o gjort fystester, dock var jag inte med på grund av att jag nyss legat hemma sjuk..

ville gärna va med, såg kul ut.. men men. o skada på knä o handled gör det inte lättare.

när jag kom till skutskär åkte jag till mamma o pappa o hämta mina studentsaker,

studentmössa, byxor osv.. :) happyface, kanske slänger jag upp en bild på skönheten!


ätit mat o diskat.

kollar på 112 på liv o död.

sen äre chefem undercover.

pusshej!

Av Larsson - 12 februari 2012 21:36

kommit in i en bloggperiod tror jag,

för typ första gången på länge känns det verkligen

kul att blogga, nu skriver jag inte för att det känns som jag

"måste" skriva av mig lite utan för att det faktiskt är kul.

och för att jag behöver skriva av mig.


ligger med värk i knä och handled nu, när jag ramla gjorde de så ont så jag

trodde jag skulle dö,

men det blev lite bättre senare, kanske var det för att jag var upptagen med annat

och inte hann tänka på smärtan.

men nu känns det verkligen, o det gör ont, fick superont när jag gick från soffan till sängen.

bläääk,

sova nu, uppsala imorgon.

Av Larsson - 12 februari 2012 17:10

Kom nyss hem från mamma och pappa, märks nästan inte att man flyttat, men har ju skotern där,

så då blire såhär! ;)

lika bra de! :D

åkte skoter med älskling och robin, superkul.

tills robin gjorde ett hopp som han o älsk hoppade över med skotrarna,

och är man då som mig o vill göra lika som grabbarna så blire lätt

att man knäcker till handleden så man inte kan röra den och skrapar knät!! :(

dum tjej!


nu blire film o mys, nerbäddad i soffan.

har nyss käka mat o diskat. så skönt att man har de gjort.

ska nog göra lite fruktsallad sen, till glassen jag fick av paaapi och maami<3

senare wallander,har längtat hela veckan, nya drogen typ, hehe.

puss o godnatt.

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards