linneeaa

Alla inlägg under november 2012

Av Larsson - 29 november 2012 15:45

Jag älskar er!

Av Larsson - 28 november 2012 19:42

Mina naglar och mammas. Hennes som är helrosa!

Av Larsson - 26 november 2012 18:53

Började 7.30 i älvteamet , till 16.00 skulle egentligen bara jobbat till tolv men icke!:) ätit mat och färgat hår!
Nu kollar jag på film och slappar, funderar på hämta hörlurar och traska till mamma och göra naglar på henne:)

Av Larsson - 25 november 2012 21:59

Du är det finaste i mitt liv,
Vår kärlek är helt utan villkor,
Du accepterar mig exakt som jag är,
Hur jag än beter mig. När jag är ledsen finns du alltid hos mej, och med dej kan jag dela glädjen! Så otroligt fin! Världens snällaste lilla Maltegris<3 tänk att du va så liten när du kom hem, liten, knäpp och fruktansvärt söt, nu är du stor busig och mitt allt! Du ger så enormt mycket kärlek, bara jag tittar på dej blir jag helt varm och bara känner hur mycket jag älskar dig! Så glad att du finns och gör mitt liv lite ljusare, jag älskar dig <3<3<3

Av Larsson - 25 november 2012 16:13

Hemska söndag, finns ingenting bra att säga om den

här dagen känns det som. eller aa lite kanske.

har sån sjuk mensvärk, fyfan! och ont i ryggen så de känns som

jag ska gå av. tur de är över typ imorgon :) jag har det bra på så vis!

har inte alls gjort någonting idag, bara lite nagelpyssel och slappat.

lagat lite mat och snart kommer svärisarna och ska hjälpa oss att sätta

upp lite hyllor och sånt på väggarna, sen ska jag till affären, tänker unna mig lite hårfärg

så man blir på lite bättre humör, gråter för minsta lilla just nu..buhuuu va jobbigt allt känns!

lagt över lite bilder från mobilen till datan också, hade bara sådär 248 bilder,jag som ALLTID

brukar rensa på bilder, hela tiden.. men aa. haha  så kan bjuda på nåra stycken.

         

Av Larsson - 24 november 2012 20:33

blev en sväng till syster och alice idag,

fick världens jättekram av mitt hjärta!

åkte runt på lite affärer och kika, köpte lite julsaker,

sen köpte vi lite fika och åkate hem och fikade.

mys,

åkte hem sen och fixa lite till svärmor och fick tacos:)

mummssii, sen hem ba:) fick me en påse me mat hem också, snällt:)

så jävla skönt att va ledig :)

bilder från idag kommer senare, orkar inte lägga in dom just nu,

pusssssssss 

Av Larsson - 23 november 2012 23:23

Jobbat 7-15.30 dötrött.
Vart till älskade mormor och morfar och hämtat nya madrasser till sängen , kommer bli grymt skönt<3 bästa outfiten för en fredag!

Av Larsson - 21 november 2012 18:08

Nått som skulle va 4,5 h jobb blev 8,5 h jobb! De går bra nu!
Myssockor on!

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards