linneeaa

Alla inlägg under juli 2012

Av Larsson - 31 juli 2012 12:06

Vaknade vid tio, så jävla skönt att vakna då istället för

kvart över fem, riktigt underbart! vaknade ingenting i natt heller,

brukar lyckas vakna 8734y302984328478903428 gånger på en natt.

men var så jäääävla trött! slappat lite vid tvn och sådär.

nu sitter jag här, ikväll ska jag och jennie åka till hund och katt och vaccinera malte (:


ledig imorgon också, love it!

 

Av Larsson - 31 juli 2012 00:42

                   

Av Larsson - 30 juli 2012 19:02

Äntligen får jag vara ledig två dagar efter att ha jobbat sex jobbiga pass i rad! Ska njuta varje sekund!:) efter jobbet idag åkte jag hem till syster o va med älskade Alice, finaste ungen som existerar :) <3 nu matlagning sen ut och hitta på nått skojj:)

Av Larsson - 28 juli 2012 20:33

Har varit med dej från dag ett, jag minns det som igår när vi kom till BB och hälsade på dej, du var enbart nåra timmar gammal och jag kan inte med ord förklara hur oerhört söt man kan vara som nyfödd och kärleken till dig var redan då obeskrivlig. två dagar senare kom ni hem, på fredagen alltså.

Efter skolan kom jag hem till er, vilket lyckorus i kroppen när man fick hålla dig för första gången.

Nervös, spänd och totalt överlycklig. min alldeles egen systerdotter , som jag är så glad att vara moster åt!

Idag är du lite över 8 månader, kryper och småpratar lite, det känns som du alltid funnits här.

Vi har hunnit spenderat så otroligt mycket tid tillsammans under denna tid du funnits här, bvc besök för vägning och vaccinationer, shoppingturer, utflykter med mys i boulongern, promenader i finvädret, mysiga stunder hos er, hemma hos mig, barnvakts myset, baktime och mycket mer, jag är så glad att jag fått delat så mycket med dej. Allting kommer jag ihåg, och ingenting kommer jag någonsin glömma. när jag skulle ge dej gröt på kvällen och din mamma /min syster sa att vi fick kladda för du skulle bada, när vi totalspåra och det vart gröt överallt och skålen hamna upp och ner på huvudet till slut , haha sötungen min! när vi badat och plaskat ner hela badrummet och gått omkring i gåstolen, eller när du hållt mina händer och går med egna ben. kan vara den vackraste jag sett.
Är så stolt när jag får egentid med dej, det är det bästa för mig, när vi gick ut på utflykt och hade picknick. bara du och jag när det var så fint väder, ja alice, vart hamnade vi? någonstans i sätra iallafall och hitta hem gjorde vi med:)  jag kommer ihåg första natten med dej som jag sov, när emelie väckte mig och sa " linnea... du har tagit alice kudde" :) haha.  som sagt , ingenting glömmer jag, och tiden med dej , är den lyckligaste och bästa i mitt liv.

Är så glad att jag vart moster till just dig! och får dela så mycket med dej,

Världens finaste och bästa systerdotter alice, om du bara visste hur otroligt mycket jag älskar dej.

För dig går jag verkligen genom eld och vatten, så fort jag bara tänker på dig blir jag ju knäsvag och smälter.

JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR verkligen dig!

från dag ett, till graven , mosters underbara älskling! <3<33<3<3


dom första två bilderna är från fredagen när ni kom hem, första gången jag höll i dig <3

7                      


Av Larsson - 28 juli 2012 20:22

Följde med pappa till Bergby idag när han tävlade.

par-enduro, så jävla kul att kolla på (: stekande sol också var det, toppen väder!

dom kom iaf på plats 10 av 36 bra det tycker jag :) pappa vart lite slut i värmen så jag fick kö

hem crossbussen ;d wiho!
vart och storhandlat också, fick med mej sololja också, nu ska jag bli brun! och en söt liten väska till mobilen;D

hihi, nu är jag solbränd som en... mm.. kräfta?! blir fan ba röd!

jaja. imorgon delad tur, jippie?!

imorgon börjar min fina älskade underbara golf rulla på vägarna igen. som jag längtar.

blir galen av att inte få köra min pärla! funderar på lacka den:D

har opeln och kör lite nu ist :) tur man har två bilar ;D

             

Av Larsson - 27 juli 2012 22:35

jobbat kväll, riktigt härligt men stressigt :)

gud va jag trivs bra i hemtjänsten här i kommun. Visst, carema var också bra,

men jag trivs tusen gånger bättre här, på alla sätt och vis! :)

snart blir det sova:)


visst är bloggen fin?:D

men headern blir lite ändrad imorn :D

Av Larsson - 27 juli 2012 15:11

precis duschat och nu sitter jag o slappar i sängen med datan ba.

Snart iväg och jobba kväll, sen träffa jennie en stund. :)

imorgon bär det av till bergby för att kika när pappa tävlar och ta lite bilder:) blir kul!





Av Larsson - 27 juli 2012 13:07

cyklade hem till mamma och pappa när jag vaknade

för att betala räkningar, försäkringen på bilen och sådär.

eftersom min dedär grejen är borta så kan inte göra det hemma.

:(

fick fika där, sen solade jag och mamma innan hon åkte och jobba kväll, och om ett tag åker

jag också iväg och jobbar:)

   

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards