linneeaa

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

sthlm.

Av Larsson - 1 april 2014 06:21

Igår var jag ledig. Riktigt skönt. När jesper slutat åkte vi till Stockholm å köpte fälgar åt mej. Finaaa :D å som vanligt när ja e med så strular nått hahaha men aa tog bara 4 timmar ;) umgicks me jesper å hampus en stund sen. Senare åkte ja hem. När jag kom hem ringde jesper o sa att han behövde sin laddare som låg i min bil. Åkte tillbaka efter många om och men. När jag väl kommer hem igen så ser ja att karln glömt plånboken också.... nääääära ett sammanbrott.men den behövde han inte. Så den ligger hos mej nu haha den får han idag. Nu ska jag snart gå till jobbet. Jobbar till 16 idag sen ska jag till jesper som ska fixa lite på min bil:) kanske att vi ska till stan en sväng. De visar sig. Nä nu ska ja börja gå. Pusssss:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 26 maj 2016 14:54


Nu är jag inflyttad i Enköping, 1 vecka kvar på semestern innan jag börjar på mitt nya jobb, de börjar bli litt nervöst. Ligger och kollar film nu i väntan på anton som är å lånar sina föräldrars bil, så vi kan åka och köpa en Cross till mej, sen bli...

Av Larsson - 20 januari 2016 01:02

Äntligen lite ledighet (hela 2 dagar) trodde jag skulle sätta i löshåret som jag beställt från rapunzel men det hade inte kommit, kommer förhoppningsvis imorgon så då ska jag sätta i det då. Idag har ja först jobbat, sen somnade jag när jag kom hem, ...

Av Larsson - 20 december 2015 11:02

Sitter just nu på jobbet och har de lugnt nåra minuter , jobbhelgen är över om 4,5 timme, rätt skönt att jag bytte och hade delat igår istället för att jobba 12-21 idag, så slutar 15.30 idag istället , härligt ! Då ska jag passa på att handla mer jul...

Av Larsson - 8 november 2015 01:39

Som vanligt är de sömnproblem delux för min del. Tänker jämt på helgerna när jag är ledig att: i helgen ska jag bara sova, och jag ska lägga mig i tid och sova ut länge. Men vad händer, jo jag är vaken såklart. Idag var jag och kikade bil på firma ig...

Av Larsson - 1 november 2015 11:29

Just nu är det så allt det mesta är motgångar och då tappar jag all blogglust. Men då och då får jag lusten att skriva nåra meningar. I augusti blev min syster knivrånad av 2 äckliga jävla tjejer. Tänker inte gå in på nå detaljer alls, för do...

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards