linneeaa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Larsson - 31 oktober 2012 15:54

Tog en promenad till willys, där mötte jag upp min granne.

vi handlade, lunch och lite godis till kvällen. ikväll ska vi ha filmmys.

så länge sen vi träffades så nu ska vi kika film och umgås! ska bli mysigt!<3


Malte verkar vara bättre, men sover ganska mkt idag,

men jag förstår honom, min älskade!! Har iaf äntligen fått i han

lite mat, bortskämd katt, jajjemän!
 Allt för mitt hjärta  


snart kommer min man hem.

och jag har ont i huvet, har diskat lite,

ska väl fortsätta snart om orken finns! :)

 

Av Larsson - 31 oktober 2012 11:51

Natten har varit långt ifrån rolig, inte kunnat sova en blund.

somnade mellan ett och två bara sen har jag vart vaken bara.

Lillhjärtat sov väl till och från men kände sig ensam fast jag var med han.

Selma känner inte igen honom, hon fräser åt honom hela tiden :(

och han blir så ledsen av det:/ aja det blir bra snart, idag går han som vanligt,

har börjat kurra igen och ögonen är helt öppna nu, hade lite småproblem imorse,

mkt kladd i dom efter salvan, så jag gjorde ren dom så blev det bättre <3


vet inte vad jag ska hitta på för nått,

pojken jobbar. imorgon jobbar jag på norr söder,

ovant, så längesen jag jobbade där, har bara vart på älvteamet nu.

men det går nog bra, har ju jobbat där hela sommaren.

kanske ska göra lite lunch nu. puss

bjuder på lite bilder från när vi hämtade malte.

       

<3

Av Larsson - 30 oktober 2012 23:09

Av Larsson - 30 oktober 2012 23:07

Fina sms <3

Av Larsson - 30 oktober 2012 23:06

Var med Malte idag, uscha va hemskt.
Sen jobbade jag så älskling va hemma med han, så vi dela på lägenheten så han får va ifred från Selma, vilket Selma inte gillar, mjau säger hon.....
Malte har ramlat när han försökt gått men är bättre nu, han vinglar bara nu, och spytt 3 gånger, stackarn måste va så hungrig. Imorgon ska jag ge han så mycket gott när han är på benen. Ligger här med en kelsjuk Selma nu som vart ensam för länge... Hon vet inte här hon ska bete sig, bökar och stökar. Tokfia<3 & stackars älskade Malte <3333

<3

Av Larsson - 30 oktober 2012 16:20

Av Larsson - 30 oktober 2012 10:42

Uppe med tuppen och ringde vetrinären.

Malte är hopplös på selma nu.

Så idag halv fem ska han kastreras, min lilla lilla lilla tusss. :(

just nu ligger han på sängen bakom min och sover, han satt nyss här i mitt knä.

min lilla griiiis. som jag älskar honom, hoppas allt går bra! jag vet att det kommer gå bra

men man blir ändå orolig och nervös när ett ingrepp ska göras på någon man älskar

så högt. ååh min kärlek. Det bästa är att jag får vara med, så jag kommer stå vid din sida helaq vägen

lillen. det vet du Mamma älskar dig

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards