linneeaa

Alla inlägg under mars 2013

Av Larsson - 29 mars 2013 14:50

Ätit tacos med lillebror här :) lämnat han på mammas jobb, nu ligger jag i soffan å kollar på film , sen städa lite tror jag , puss

Älskar mina nya skor!

Av Larsson - 29 mars 2013 09:45

Jobbade kväll, sen tyckte folket att de skulle bli krogen så ewe kom hit så drog vi till stan där vi träffade Isabelle o Dennis och sen träffa jag becca och Carro , min fina fyller 20 år idag! Grattis älskling! Hade galet rolig kväll, EXAKT sådär en riktig utgång ska vara, fullfart hela tiden, aldrig haft så roligt! Haha å så kul å träffa mina fina vänner som jag jämt umgicks med förr, älskar er fina människor!

Av Larsson - 29 mars 2013 09:45

Jobbade kväll, sen tyckte folket att de skulle bli krogen så ewe kom hit så drog vi till stan där vi träffade Isabelle o Dennis och sen träffa jag becca och Carro , min fina fyller 20 år idag! Grattis älskling! Hade galet rolig kväll, EXAKT sådär en riktig utgång ska vara, fullfart hela tiden, aldrig haft så roligt! Haha å så kul å träffa mina fina vänner som jag jämt umgicks med förr, älskar er fina människor!

Av Larsson - 27 mars 2013 08:17

HejHopp!

igår tankade jag telefon med 195 fastpris

så de är ju sådär super kul när man kan ringa till alla å prata typ gratis?!:D

haha
 gick ut med sopor å snacka med mamma , hihi. vi är lite för konstiga vi, vårt samtalsämne.
haha. Sen kom gurra förbi en stund, satt å prata lite :) sen gick jag till ö-gård så jag fick träffa bästavän när hon

slutade en stund, var evigheter sen. aja, nu ska jag klä på mig och fixa mej sen valbo med mammiii å shoppa lite !:)pussss






Av Larsson - 25 mars 2013 22:04

Tvättat och handlat, tråkiga måsten ...
Nu kollar jag film, snart sova!
Uscha trött å hängig ,
Öroninflammation på g???:(

Av Larsson - 24 mars 2013 16:02

Jobbhelgen avklarad, när jag kom hem börja jag måla lite på mina köksstolar som blivit bortglömt!
Målarfärg överallt hihi, hoppa in i duschen sen fixa mej, sen kommer Nathalie å hämtar mej så blire stan å köpa bil :) sen till Karlholm :) får se hur denna kväll slutar kan bli knas me henne hihu ^^<3

Av Larsson - 22 mars 2013 18:01

Jobbar 7-16 .
Hemma nu, la mej i sängen under täcket och kolla på Beck med kärleken ?jag älskar dig?

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards