linneeaa

Alla inlägg under juli 2013

Av Larsson - 24 juli 2013 13:14

Somnade med bästavän vid min sida, vaknade ensam. Läskig sådär hon.. närå hon är på jobbet. Så jag styrde golfen tänkte ja skriva... styrde audin mot syster. Busade med lilla fina alice. Mosters ögonsten.
Fikade och tog en promenad med lilla älsklingen så hon somnade. Nu sover hon och jag o syster har nyss lunchat. Får se om prinsessan vaknar snart så man får pussa mer på henne:)?

Av Larsson - 22 juli 2013 01:40

Fixat med bilen idag. Å den fick sig en rejäl tvätt. Välbehövligt. Hjälpte pappa med tvättmaskin, handlat osv. Träffa bästavän, fick britney spears fantasy parfymen. Lycklig!!!? så skönt att ha henne hemma igen.:) va ut på lite äventyr me. Nu är ja hemma å busar med älsklingarna?hihi

Av Larsson - 15 juli 2013 18:22

Sjukskriven från jobbet idag och imorgon.
jävla förkylning. Hostar som fan. Känner mig febrig. Så jävla förkyld:(har ingen röst heller. inte gjort nått bara legat i sängen hela dagen å tagit ett bad. Nyss ätit mat och kollar på johan falk. Vill vara frisk å jobba!
blir fortsätta kolla falk filmer ikväll å ba slappa. Puss

Av Larsson - 14 juli 2013 11:00

Hej å hå! Jobbar mycket så jag kommer inte ihåg att blogga, men tiden går fort och schemat är snart slut 11 augusti men fått förlängt en vecka iaf:) löst de så jag kan gå på stiftelsen, vilket inte va de lättaste. Becca kom till mig i förrgår vi drog till interpool. Blev senare utslängda haha. Skjutsa hem henne igår för jag va inge pigg förkylning till tusen. Mår lite bättre idag men inte är de mycke. Hon raka sidecut å mig. Woho! Låg å sov hela dagen igår. Sen på kvällen åkte jag och kramade hejdå till hjärtat som åker utomlands idaaag!:( pain i hjärtat.. inte prata på en vecka. Kommer dö.
jaja.. nu ska ja gå å gräva ner mej nånstans.
Erik får fördriva tiden denna vecka då:)

Av Larsson - 5 juli 2013 23:34

Städade lite i lägenheten men va två tjejer här å städa å. Hämtade katterna å tvättade hos mamma. Hem å lämna katterna. Tillbaka till mamma hängde tvätt åkte till lilla vita å köpte present till mina gamla svärföräldrar för dom vart kattvakt 3 veckor. Nu är odjuren hemma å river allt precis somdet ska va.?? åt tacos å malte tyckte de va gott sen va dom ute en stund. Nu myser ja med prinsessan mollie. Jag älskar er? jobba imorn!

Av Larsson - 3 juli 2013 15:18

Idag har jag köpt två nya fina tröjor, 5 tavlor, solbrillor o två böcker..
igår köpte jag foundation, paddar, puder , mascara , eyeliner, dipliner, glitter eyeliner:)
snart iväg å jobba kväll och imorgon dag. Snart får jag äntligen tillbaka min lägenhet å den håller på blir superfin ser jag:) lycklig.

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards