linneeaa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Larsson - 30 augusti 2013 07:55

Har packat allt. Eller de som ska läggas nerär smink, tandborste hårborste m.m
Annars är allt klartm erik kom förbi å hämtade nyckeln igår så vi prata en stund, trevligt:) idag efter jobbet har ja en liten checklista på saker som ska göras innan ja är helt redo. Nåra saker är
göra naglar
ringa mormor
fixa en grej på internetbanken
städa
Väga väskan
o mkt mer. Imorgon 05.00 hämtar jt å kent mej. De e helt sjukt att ja åker Imorgon!!! Nått ja drömt om å längtat efter så länge är imorgon verklighet. De e helt ofattbart!!!!!:)
kommer ha en helgrym vecka med bästavän. Sol,bad,shopping, å festande..längtar galet tills ja får turkisk luft i mina lungor igen. 25 timmar tills de lyfter.?

Av Larsson - 29 augusti 2013 13:24

Sitter i soffan och har faktiskt hunnit med mycket nu på morgonen. Noppat o färgat ögonbryn.. packat handbagage, handlat å lagat mat., nu myser jag med mina finaste. Malte och mollie?senare ska ja packa de sista.. asså man vill ju ta me alla kläder? Haha men ska lägga i smink å de sista av kläderna som ja tvättade igår. Sen ska jag städa så man kommer hem till nå fint å inte en röra.. måste ge nyckel till erik också:)!
men de får bli sen nu sitter ja här en stund. Imorgon jobba 06.55-12.30

Av Larsson - 28 augusti 2013 08:18

Om 73 timmar har vi checkat in och ska precis lyfta.. om ca 77 timmar är vi framme , å då släpper all stress, ångest, å man slipper allt tjafs , all skitsnack och allt. Om 73 timmar lyfter planet mot turkiet, alanya? kommer bli så underbart!
väskan är redan packan men håller på tvättar nu också så jag får med allt jag vill:) skrivit en lista på allt som ska med, mycket är avprickat ' igår storhandlade jag å har fixat kattvakt , allt flyter på precis som de ska' jag har så underbara vänner som ställer upp:)?

Av Larsson - 22 augusti 2013 08:54

Känns som jag inte får en enda lugn stund i mitt liv, man stressar till o med för att kunna sova, vaknar i panik å tror man försovit sig. Hela tiden! Jobbat hela veckan.. igår hade ja egentligen sovmorgon men åkte till mamma vid 7 med katterna för ja fick nya fönster hemma. Aa sen jobba ja å på kvällen tog ja å jt en kaffe hos erik innan de blev glo lite idol å sova. Idag uppe halv sju. Fönsterbytet fortsätter. Men är väl förhoppningsvis klar idag. Dock börjar dom byta golv istället så på mim lediga dag denna vecka lär ja upp innan 7 igen... suck. Men deblir fint. På fredag blir de förhoppningsvis paaaarteh me bästa partypinglan.. och på lördag kör vi igen å de e dags att tagga för sista artisten pp Furuvik. Denna gång min egna bästavän typ... eller haha loreen! Ibland tar man fel . Vet inte när ja liksom pustade ut en dag utan att de va massa måsten att göra.? Visst vissa saker är självförvållade men vafan ska ja dö å ha missa gjort allt kul? Icke..! Under detta inlägg blev ja dessutom störd av 2 samtal av två olika personer och 3 sms. Bra där... känner ja;) dags å traska till affärn en snabbis sen hem å kika när andra slavar för mig.!

Av Larsson - 21 augusti 2013 12:16

Allting flyter på så jävla bra i livet nu.
Ja menar, ja har en fin lägenhet som håller på bli ännu finare just nu. Helt nytt badrum, nya fönster, på torsdag lr nå får ja nytt köksgolv. Och sen väntar ja bara på tapeterna. Älskar min bil, älskar mina jobb?har underbara vänner å familj. Två fantastiska katter och snart lyfter de. Snart åker jag o bästavän utomlands:) härligt ska de bli.

Sitter hemma hos mamma med kattern nu då dom byter fönster hos mig. Malte ligger på golvet bredvid mig o molls är överallt å ingenstans. Haha.
börjar jobba 16.30 till 21.30 Sen hämta my cats å åka hem:)

Av Larsson - 18 augusti 2013 17:48

Jag å bästavän bestämde oss för att åka till furuvik på reggae igår igen. Fick bli en tv0 dagars med alkohol. Dock tog vi bara nån cider sen ba nää.. men hade lika jävla roligt ändå. Flumma galet. Så jävla bra dagar. Träffade mkt folk igår också såååå kul:D var något lycklig när ja gick därifrån!!

Av Larsson - 17 augusti 2013 15:13

Helt awesome kväll. Träffa så mkt nytt folk..bilderna får förklara

Av Larsson - 12 augusti 2013 22:43

Hade tvätttid idag. Så fick jag de gjort också. Skönt! Sen fick de bli en tripp till ett av mina två jobb .. i skutsskär å solade 20 minuter skönt skönt! Sen hämta ja bästizzz. Flummade runt i skutskär sen åkte vi hem till mig. Vi gjorde banan med choklad i. Mums;) nu godis å kollar på filmen bitchkram innan de e dags å sova:)
pussss

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards