linneeaa

Alla inlägg under december 2011

Av Larsson - 29 december 2011 17:53

Jobbade kväll igår o idag har jag haft fullt upp. Avslutar kvällen med bingoo dusch o så upp o jobba imorgon 7-16, skojigt:)))))

Av Larsson - 28 december 2011 08:45

Letar som en galning efter jacka..Men de har fel fickor o allt ingen som duger...Blir en sväng till stan idag igen va i valbo igår o har ävenkollat nätet...

Av Larsson - 27 december 2011 20:42

har pillat o fixa en stund o tror jag lyckades skapa bloggplatsen somen app vilket innebär att jag förhoopningsvis bloggar mer eller mindre varjedag. Är super nöjd med min galaxy mini. Idag blev det lite shopping. Ljus o ljuslyktor o lite dekorationsgrus. Så nu lyser de för fulla muggarhär i mitt rum. 13ljus tända/17ljus så mysigt!:)Men snart är julen över o vi har inge snö. Trökigt!Nu ska ja se klart beck filmenpusspuss

Av Larsson - 24 december 2011 23:35

det blev en riktigt lyckad julafton, först hem till svärmor o svärfar, där fick jag läppglans och en stickad tröja:)) dom vet vad jag gillar!:D

sen fixa ja mig o så, sen åkte älskling o jag till kyrkogården o tände ljus, sen hem till mormor o firade jul med släkten , lilla alice var så fin, moster hjärta!! <3


jag fick : En ny mobil!!!:D välbehövligt!

presentkort på cubus som jag önskat mig:D

pengar, godis, handdukar, kokbok, deo, nagellack, stickers till naglar,

doftljus, rosa verktygslåda med skruvmejslar med rosa porrludd osv .. :D

hehe . magnusuggla skivan som jag tjatat om, o en kalender, som jag alltid använder!!:D

har ja glömt nå?

jo påfyllnad på telefon:) & en film:)


bara saker jag tycker om:) o kul att man får lite saker tills man någon gång flyttar hemifrån också:D

ååh så glad jag blir!:)  det har varit en mysig jul, med underbart folk.

 nu blir det sova, o kolla på nya filmen, upp tidigt imorgon, ska iväg till dalarna o fira jul över dagen.

sen på måndag är det dags för jobb igen.!:)

Av Larsson - 22 december 2011 19:44

Har varit med lillebror till frisören idag,

sen blev det en fika på krusidull.

Efter det åkte jag och mamma till

stan där vi handla lite julmat och annat.

mamma köpte lite godis åt mig,

så snart ska jag bädda ner mig i sängen,

äta lite godis, kolla på film och invänta

john blund, hoppas han kommer snart,

inte för att jag är trött, men ska upp halv 6 imorgon..

gaah, men skönt o jobba dag, o jag lääängtar,

samtidigt som jag är nervös!!

men det går bra, det vet jag ju <3

Puss mina fina.

 

 

Av Larsson - 22 december 2011 14:06

Gjorde ordning julbloggen för tidigt,

så jag hann tröttna på den,

så jag kör på nyår istället,

 den är liksom mer neutral :)


o jag älskar att blogga när jag älskar min blogg!

o just nu älskar jag min blogg, hihuuu!

men vet inte riktigt vad jag ska

skriva för det , hehe. men man

kommer väl alltid på något sen iaf..


Har iaf köpt bingolotter till uppesitta kvällen imorgon,

men först jobbar jag 7-14, mitt första egna pass i hemtjänsten,

känner mig riktigt taggad, ska bli skitkul!


jaja, pusshej!

Av Larsson - 22 december 2011 10:41

JAg är så jävla glad, det är så kul o jobba? är jag konstig? hehe

jag mår bra av att va där. har gått intro nu, och imorgon jobbar jag första passet själv o hemtjänsten, ska bli riktigt spännande, hoppas att det går bra, o så jobbar jag annandagen, ska bli så kul att få jobba helt själv!:))))


Jag jobbar på Carema care, hemtjänsten, i centrum.

och jag kan säga nu att jag trivs så sjukt bra, alla är så snälla, personalen är så trevlig, o hjälper en..

o "kunderna" som de säger , men jag tkr de låter konstigt, är iaf jätte gulliga!!! :)


känns bra att jobblivet kommit igång ! :D:D:D

nu blir de fika med mammsen o bror !



Av Larsson - 19 december 2011 14:32

jobb rullar in som de ska, de går bra nu!!:D

imorgn 15.00 väntar en intervju sedan introduktion 16-21 och dagen efter 7-16.00 ;)

inte dåååligt! :D


Ska tanka bilen när jag kommer hem o åka o kolla vart ska jag gå in imorgon så jag vet, o om de finns parkering så jag kan åka bil dit.


aja måste iväg till tåget nu, puss!


sista dagen i skolan imorgon!!!!

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards