linneeaa

Alla inlägg under maj 2012

Av Larsson - 30 maj 2012 19:41

Du är min andra halva hjärtat,

du är min bättre hälft.

vem är jag utan dig? vem var jag förut?

hur fick jag mina dagar att gå ? vem gav all den

kärlek du ger nu?

Jag älskar dig min älskling, du är det finaste jag har.  

Av Larsson - 30 maj 2012 15:56


En dag ska jag vända mig om
En dag ska jag glömma alla dom
Som inte finns här I dag
Som inte längre finns kvar
En hand på bröstet för dom äkta kommer alltid finnas I mitt hjärta


hellre ärliga fiender än falska vänner!!!

Av Larsson - 30 maj 2012 14:48

så jävla mycket nu sista dagarna,

hur ska jag hinna? hur ska jag orka?

kan inte allt bara vara över nu.....

Av Larsson - 30 maj 2012 12:41

vad ska jag ha på mig på studentlunchen imorgon?

känner att jag har panik, fast jag kanske inte borde? ehh ja vet inte.

vilken av dessa?!?!        

Av Larsson - 26 maj 2012 20:58

Äntligen funkar min iphone!!

är typ överlycklig, låste upp den idag.

men kan inte smsa för jag får nya kortet i veckan o känns

dumt att tanka på dethär...

shopping med sis o alice idag, sen grillning hos mormor&morfar<3



slösa min tid, släpp mig fri.

vi är passé, fattar du det?

     

Av Larsson - 25 maj 2012 13:34

nu har jag köpt min fina iphone 4s!

helt otroligt så fin och bra den är......men!

har beställt microsim som kommer nästa vecka, hur

fan klipper ja mitt kort så länge? fattar inte hur det ska gå till?

HJÄLPMIG!

Av Larsson - 25 maj 2012 08:36

ÄNTLIGEN FREDAG!

som jag har längtat efter denna dag!

idag ska jag äntligen köpa min efterlängtade iphone 4s.

underbaaart! har ringt o beställt micro-sim. (:

ikväll blir det hem till jennie med syster på me&i party.

sen imorgon ska vi till valbo och köpa det sista

inför studenten, bh osv..

sen på eftermiddagen har mormor och morfar bjudit hem oss

på mat hos dom,mys!

kan tiden gå fortare så jag får gå till tåget snart elr?!

pussen

Av Larsson - 24 maj 2012 11:46

Sitter och smider planer för sommaren och semester.

har hela sommaren tjockfull med jobb, dag ut och dag in (:

trevlans! men där mitt i kan jag känna att allt efter skolan

ska det sitta riktigt skönt med en ledig vecka så man får stanna upp o känna

att man lever också (: så det bär av en vecka till dalarna

till älsklings stuga, så underbart att få vara där ensamma, lugnet och

förhoppningsvis toppenväder så man kan ligga och steka hela dagarna

och dra o bada! och självklart ska mina älsklingar med, Selma och Malte.

inte tänker jag lämna dem hemma, men dem får vara innekatter där också i stugan, men

dom ska ju få komma ut i koppel också, för det gillar dom :)

kommer bli så underbart, första semestern liksom på riktigt, med min fina familj!:D

kan ju säga att jag längtar som en galning, frågan är hur fan vi ska få plats med allt?

måste tyvärr åka volvo.... blä. men sen två kattburar, visst går att ha dem i den stora vi har, men

blir så varmt för dom att ligga i samma, så blir två. kattlåda o grejs o våra väskor o sen ska vi handla också?

haha ja , de blir roligt att se!

pussen.

 

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards