linneeaa

Alla inlägg under maj 2011

Av Larsson - 31 maj 2011 22:59

såhär på kvälen runt tio tiden, fick jag sms av min "flick-vän" haha, isabelle!

hon var i skutskär, så jag tog mina fina gula foppisar och gick till centrum och umgicks med henne & dennis, eller mest henne, blev någon sväng med bilen o sådär, sedan skjutsade min flicka hem mig, i hans bil.

nu är jag hemma iallafall, och sitter och nervösar för tatueringen imorgon, som är tidigare än planerat, hade tid 14.00 men det blir vid 11.00 istället.

Emma följer med mig eftersom Isabelle inte kan:(<3

Jag lär säga att jag är väldigt dålig på att planera när Isabelle ska följa med, först är hon magsjuk, och nu ska hon på en student, menmen :) Tur att emma kunde följa med! :-D <3

Av Larsson - 31 maj 2011 15:15

hejsan på er alla som läser denna blogg! :)

man kan ju inte annat än älska vädret. :-D

idag har jag varit ute och gått med min hund, vi gick en kortkort sväng, och han var toktrött, något på tok?

älskade isakpisak! hoppas bara att det är jag som inbillar mig något, det kan trots allt vara värmen, men han var kontig på nått sätt, min fina fina isak <3


pappa har fixat med min snygga opel idag också, hoppas på besiktning snart;)

så lillpärlan får komma ut på vägarna igen!


är nu ledig tills nästa tisdag, livet är bra underbart!

imorgon blir det tatuering, sist var isabelle magsjuk, men nu är hon frisk, så jag pratade med han som ska tatuera mig och han kunde imorgon, så ikväll ska jag få reda på vilken tid det blir.


Jätteglad, nervös,superspänd och överlycklig är väl hur man förklarar mig just nu, men det kommer gå superbra! men man får vara nervös!! :)


Just nu sitter jag och lyssnar på massa musik ute på altan och kollar när lillebror leker, vi har gjort en massa låtsas tatueringar på varandra, kommer antagligen skämmas igen imorgon när jag ska tatuera mig på riktigt och kommer dit me låtsas tatueringar, haha : )  lika bra dt!

så ni får en bild på den sen!! :-D

-----------------------------------------------------------------------------------------

vad är en sommar utan dig? - ingenting, ingenting alls.

jag kommer aldrig klara mig.

vad är min resa utan dig?- ingenting, ingenting alls.


en sommar utan dig....


Av Larsson - 30 maj 2011 23:24

Idag var vi lediga, så vid 5 tiden tror jag det var,

så mötte hon mig i bomhus centrum och hade jag vetat vad stället hette så hade jag fan hittat hem till henne, eftersom att syrran kompis bodde i typ huset framför förut :)


Hade superkul! var och köpte hårfärg först, blonderade hennes hår tre gånger, och resultatet blev orange, men vit i hårbotten! och det gillade inte becca, så vi åkte och köpte ny hårfärg, så det blev svart, nu är flickan nöjd iallafall :) hih <3

var superkul att träffa henne eftersom att det var så längesen, men nu blir det nog oftare, eftersom vi inte bor långt ifrån varandra, happyface!!

Puss på söta rebecca! <3


hon fixade även min sidecutt, så nu har jag äntligen ränder! ;D

pözz..

Av Larsson - 27 maj 2011 21:46

sitter och lyssnar på en jävla massa gamla låtar, tankar som snurrar,

tankar om förr, tankar om framtiden,


jag älskar livet.


på lördag ska vi till dalarna med älsklings familj/släkt,

men vi tar egen bil, satan va skönt dt ska bli! :-D

min musik hela vägen, love it! <3

Av Larsson - 27 maj 2011 16:09

skolan var seg idag, höll på somna på hälsopedagogiken..

det var tydigen vattenkrig i skolan idag för treorna, som kastade vatten på alla,

själv slapp man eftersom jag var inne   

nu har jag långhelg, är ledig på måndag för treorna ska ha studentlunch, så det är ju skönt att man slipper en seg måndagsmorgon. på tisdagen har vi bara brännboll med treorna i OP. sen resten av veckan är vi lediga, så vi går alltså bara en dag,

o sen veckan efter är de fyra dagar, från o med tisdagen.. o på fredagen då är skolavslutningen, men den ska jag inte på för jag ska på älsklingens student!<3


kan någon människa förklara för mig hur 2 år kan ha gått så himla fort? jag slutar redan TVÅAN?!?!?! vart tog alla år ivägen?  nu är det endast TVÅ TERMINER KVAR!!, o sen är man UNDERSKÖTERSKA!! lätt värt allt slit och kämpande! :)

så sen ska jag vara riktigt stolt när jag tar studenten, med bra utbildning, och att jag överhuvudtaget gick gymnasiet, så jag har iallafall en framtid framför mig!  


ska fixa mig strax, sen hem till älskling, svärfar fyller år idag, så grattis till honom :)


bilder från sommarcupen igår finns på facebook, gick bra att köra bussen också. körde i stan på vägen hem, kanooonbra!

Av Larsson - 25 maj 2011 19:58

blev ingen skola idagm varit på vårdcentralen för provtagning o blööööööö,,,

imorgon blir de ingen tatuering, för isabelle är magsjuk.. kanske får ny tid nästa vecka.. hoppas!

så jag följer med pappa till hofors ist, så får jag övningsköra dit och hem, lika bra dt!


har dansat lite zumba, och nu kollar jag på himlen är oskyldigt blå.

sen blire duschen, o plugga som jag inte har någon ork för.. :(

Av Larsson - 24 maj 2011 22:30

hann med ett tåget idag, efter skolan,

somnade på tåget i tierp, och vaknade när jag var i gävle, lär säga att det gick riktigt fort att åka dit, väl där så hämtade Robin mig på stationen <3

vi åkte till sätra och handlade, sen hem till dem.

jag och emelie bakade, kladdkaksmuffins med daim i, sirapskakor (som vart mindre lyckade) och vanliga muffins med daim i, smarriga vart dem!!

så lagade vi goooood mat <3 mumms!! mästerkockar,och riktiga bagare ;D

sen tog vi oss en prommis till sätracentrum och handlade typ ost o grejer o lite godis ^^ , sen gick vi hem, kollade på film " ingen kan älska som vi" så åt vi av vårat fika, och godis, sen när filmen va slut, så satte vi igång med zumba, snabba svängar där!

först godis sen zumba, höll på ca en och en halv timme, riktigt roligt var det, robin ska fixa så jag också får det, roligt och jobbigt, dösvettiga blev vi <3

ihihi


underbar dag me syster, så kul att vi hittar på saker tillsammans, jag älskar min storesyster så enormt mycket <3

Av Larsson - 23 maj 2011 18:28

idag slutade vi runt ett som vanligt på måndagar och jag hann med ett tåget,

kom hem och typ öppna lite brev o så.

sen övningskörde pappa och jag till willy's och hämta mitt nya bankomatkort.

sen åkte vi till stan, gick en sväng på biltema först, o så. sen åkte vi och köpte mig en bilstereo, så nu är det klart! skönt så slipper man gnälla om det, köpte även ett USB, så jag har ett helt tomt usb också.

imorgon måste pappa åka o köpa sladd så vi kan koppla i den,

och imorgon får vi kanske ny sparklåda till min opel, som har rostat sönder, så lite renovering på dig då.. o sen ska vi byta ruta, sen är det dags för besiktning, får se om pärslan min går igenom då!


nu ska jag leverera moped, sedan inte göra nå specc.

imorgon efter skolan ska jag in till syster min och umgås med henne <3 blir imorgon istället, för på torsdag ska jag övningköra till hofors, så då går det ju inte..

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards