linneeaa

Alla inlägg under november 2015

Av Larsson - 8 november 2015 01:39

Som vanligt är de sömnproblem delux för min del. Tänker jämt på helgerna när jag är ledig att: i helgen ska jag bara sova, och jag ska lägga mig i tid och sova ut länge. Men vad händer, jo jag är vaken såklart. Idag var jag och kikade bil på firma igen, jag tycker den verkligen är så fin. På måndag ska jag dit med pappa. Vi får väl se hur de blir.. För å nackdelar men men de återstår att se hur jag väljer att göra. Ont i halsen har jag fått också.. Håller väl på att bli sjuk, usch, och när jag blir sjuk brukar jag ju bli så himla sjuk! Och de håller i sig så länge, jag vill verkligen inte bli sjuk, har inte tid att vara hemma från jobbet. Hoppas det går över. Nu ska jag väl försöka sova igen då, men lyckas väl inge bra antar jag. Sov gott när ni ska.
Tjohej.

Av Larsson - 1 november 2015 11:29

Just nu är det så allt det mesta är motgångar och då tappar jag all blogglust.

Men då och då får jag lusten att skriva nåra meningar.

I augusti blev min syster knivrånad av 2 äckliga jävla tjejer.

Tänker inte gå in på nå detaljer alls, för dom är inte värd den uppmärksamheten.

Men rättegång osv har varit och vi gör allt för att hon ska må bra igen. Tillsammans ska vi klara oss igenom det här, jag bokade en utlandsresa med till henne och mig, kanske var lite dumt. jag och mamma tyckte för stunden att det var bra, men allt kommer ju efter och nu mår hon inte bra. så istället åker jag med min mamma till Mallorca den 13 maj.

till sa coma. Det är första gången min mamma åker utomlands, så vi får väl se hur det går, hon är så jäkla flygrädd, eller rättare sagt jävligt höjdrädd. Men nåra glas vin eller x antal sobril så ska jag väl lyckas släpa på henne på planet hoppas jag , haha . Så ser väl livet litegrann ut just nu, de mesta är skit.


Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards