linneeaa

Alla inlägg under juli 2011

Av Larsson - 31 juli 2011 15:02

Sitter och fixar lite mer andra avenyn :-)

samtidigt som jag lyssnar på shoreline..


Ever since i was eight or nine
I've been standing on the shoreline
Always waiting
For something lasting
Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away

Av Larsson - 31 juli 2011 10:02

Igår var jag barnvakt hela dagen, jättemysigt! <3

och imorse en stund, sen skicka jag hem honom till mormor och morfar så han får sova där inatt för imorgon orkar jag inte gå upp så tidigt, när man dessutom inte somnar så tidigt heller o sover nå bra, så är det ganska jobbigt att gå upp tidigt.


Är hos älskling nu och ska inte göra nå speciellt vad jag vet, kolla lite på andra avenyn och bara slappmysa..

sen ikväll åker vi hem till mig och sover där <'3


   

Av Larsson - 30 juli 2011 16:23

vaknade sju imorse, mamma åkte till jobbet, så gick upp o la mig i hennes säng..

sen vakna lillebror vid 8 tror jah, då blev det frukost, sen skulle vi baka tänkte vi, men hade inte alla ingredienser hemma. sen kom mamma hem vid halv ett, då åkte älskling och jag till stan och jag bytte mina skor..


nu är jag hos älskling och har nyss kikat lite andra avenyn, nu ska jag hem och fortsätta vara barnvakt, för mamma jobba delat idag.

så ikväll blir det lördagsmys med lillebror och älskling, och senare lite mer andra avenyn! =D

Av Larsson - 29 juli 2011 13:36

Känner att jag inte gör så mkt annat än skriver i min blogg, men när man väl kommer igång så är det ju kul, sen avtar de nån dag, haha :)


har nyss duschat och fixat mig,

ikväll bär det av hem till syrran en stund efter maten. :) <3


älskling har fixa andra avenyn åt mig, så jävla glad!

Av Larsson - 29 juli 2011 11:39

Vi har gått igenom mycket tillsammans, du och jag.

Du har funnits där för mig, stunder då folk inte alls har brytt sig, till dig har jag kunnat säga allt, och veta att det bara stannar där. jag har aldrig tvekat en sekund på att du ska svika mig, för jag vet att du inte gör det.  När jag har varit som mest ledsen har jag ringt dig, bara gråtit i telefon, som när vi tog bort viktor? det var självklart för mig att det var dig jag skulle ringa, jag behövde inte säga nått, inte du heller.. vi förstår varandra så bra ändå. Vi har delat mycket tillsammans, killproblem, bråk med föräldrar, tjejproblem och annat. Jag kan helt ärligt säga att en sån ärlig och pålitig tjej har jag aldrig träffat, du har alltid ställt upp för mig, och det betyder mer än du anar. Jag gör allt jag kan för att visa dig att jag vill va en bra vän för dig, trots allt knas det varit ett tag.. inte mellan oss, utan mig själv bara.

men det ska ändras.. och jag är så glad att du accepterar det, och förstår mig.

Vi har alltid varit som systrar du och jag, ändå från hedemora 12/8-06. Ett datum som är värt att minnas och är jag är så otroligt glad att det var just du som stod där då, och ingen annan. Att den dagen där, kunde leda till den fina vänskap vi har idag kunde man inte tro då. Jag visste inte då att det var du som skulle bli min allra bästa vän, en av dom vänner som jag värderar högst.

Det är så skönt att träffa dig, att få sitta och prata i timmar om saker som hänt, för att uppdatera varandra, och det spelar ingen roll hur lång tid det är mellan gångerna vi ses, så är allt som vanligt när vi ses, för du är världens bästa <3

Vi pratar om allt möjligt, skrattar, pratar och skrattar ännu mer..

Och vad som än händer kommer jag alltid att finnas vid din sida, lita på dig, ställa upp för dig och alltid alltid alltid älska dig..  för det gör jag, min kära syster Malin Pettersson!


 












Av Larsson - 29 juli 2011 11:21

Nu är jag i farten och ändrar min blogg, kan aldrig bestämma mig hur jag vill att den ska se ut, det är så svårt att veta hur man vill ha den.. när man kan göra så den ser ut exakt hur som helst! och efter varje gång jag ändrat den funderar jag på om jag är nöjd, och hur jag kan göra den bättre? jag vet ju inte hur jag vill ha den!!



Kan någon hjälpa mig kanske? nått förslag?


pusssss

Av Larsson - 29 juli 2011 10:04

Jag är ganska konstig lär jag säga, imorse när älskling skulle vakna, så kollade han på mig, och jag låg och sov , MED ÖPPNA ÖGON!

hah? ja de är väl som jag är det.


Nu sitter jag och morgonmyser med mig själv och tittar på "så som i himelen" Riktigt länge sen jag kollade på det, förut kollade jag alltid på den filmen, idag när älskling slutar så har han eventuellt med sig andra avenyn hem, happyface blir jag dåååå =D


Så jag hoppas verkligen att han har filmerna med sig när han kommer hem!


Idag är det fredag, vad ska man hitta på dårå?

ja, vi får se vad det blir, om det kanske blir en sväng hem till sytra mi.. <3


Förövrigt saknar jag Isabelle Ruotsalainen och Evelina Lund väldigt mkt, puss på mina underbara tjejer! <3<3<3

Av Larsson - 28 juli 2011 19:22

funderar starkt på pierca tungan, har länge velat göra det, och jag som har hål i läppen vill inte ha det när jag är inom vården, och då är det bättre att ha i tungan som inte syns lika mkt!  


Får se om jag och Ewe gör det då ;)

någon som har berätta hur det känns? hiih

 

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards