linneeaa

Alla inlägg under januari 2013

Av Larsson - 30 januari 2013 22:20

Fullfart!

jobbade först 7-12, eller aa blev övertid, så halv ett slutade jag.

sen var jag och mammsen ut på massa äventyr, hihu!

och där mitt emellan tog vi en fika på krusidull, mys!

sen har jag jobbat två timmar på kvällen också, lite tidsfördriv, haha.

nu har jag nyss fått kvällsfika och hängt lite av min tvätt :]

Laddar hem musik å ska snaart sova, upp och jobba imorgon igen som vanligt :]

sen efter jobbet bär det av till my other home ;D  loveelovelove!<3

 Får se hur länge jag stannar där :]

jaja puss godnatt :*

Av Larsson - 29 januari 2013 03:20

Åkte hem till skutskär vid elva, fix lite, åkte till viken va där typ 2 timmar, med becca :) sen följde hon med mig, jag va å sa upp lgh å hämtade mina kläder å lite annat och Malte å hans grejer på berget och skjutsade till mamma så åt jag å becca där, Sen åkte jag å jobba å becca typ köpte kattsand åt mej å så, sen hämta hon mej efter jobbet, åkte tillbaka till viken, så har umgåtts med henne hela dagen, har varit en bra dag med mycket skratt , speciellt när hon är så duktig å har sommarskor så hon halka omkull :D haha älskar dig stumpiiiis:*
Inatt sover jag i mitt rum i Sätra igen, trivs satans bra här alltså!!:)men saknar min älskade Malte som är hos mamma, men han hade de jättebra där hörde jag, leker med sina leksaker å sover :) mammas älskling <3<3 imorgon ska vi gosa hela natten <3 saknar även min älskade Selma, du är alltid en del av mej. <3 kan inte sova så kikar tv . Puss

Av Larsson - 28 januari 2013 01:49

Myser i mitt nya tillfälliga rum, världens bästa Emelie och Robin! Och såklart mamma å vänner!<3

Av Larsson - 26 januari 2013 17:26

Ätit på Max med sis, suttit å druckit varm choklad, pratat och å vilat en stund mys! Nu smink å Fixa mej sen blire fest:)

Av Larsson - 20 januari 2013 14:52

Vaknade runt elva tiden idag, så skönt att sova ut. Ätit lite och duschat. Nu sitter jag i soffan med täcke på mej och myser till jägarna 2. Imorgon ska jag jobba igen 7-14. Puss.
Åh nej ja kan inte raka benen.

<3

Av Larsson - 18 januari 2013 18:18

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards