linneeaa

Alla inlägg under september 2012

Av Larsson - 30 september 2012 23:36

Haft en jättebra födelsedag! Fått fina presenter och spenderat dagen men dom jag älskar. Nu halvsover jag typ i soffan och kollar på lejonkungen, pusspuss

Av Larsson - 29 september 2012 21:15

Selma är den som typ bara gosar när hon ska sova, hon och jag mös mest när hon va liten, nu är det bra N i hennes ögon. Men idag kom
Lilla prinsessan till mig, forsade ner sig och somnade hos mej kärleken till dig bara flödar, du är det finaste jag har<3

Av Larsson - 28 september 2012 21:13

Jag älskar min bil,
Nervositeten före går inte att förklara, när alla lampor , tjugo minuter innan besiktningen går sönder! Detta händer bara mig! Panikkörde och köpte nya, även köpt nya tändstift till bilen de va på tiden! Men över min förväntan gick min älskade igenom besiktningen utan en enda tvåa, lyckligare finns inte! Hälsat på Alice palice, vart på owes, köpte nytt klösträd till mina missar som dom älskar :) allt för att dom ska va lyckliga,<3 köpte typ hårfärg och lite smått som är onödigt :) sånt som jag är bra att slösa pengar på!:) blev en storhandling också så nu är de fullt i kyl och frys! Katterna älskar sin nya mat jag köpte också :) har rensat lite ute på gården idag och städat inne:) ätit mat och nu film och godis;) puss! Selma kan inte riktigt släppa gamla klösträdet så de får hänga me ett tag till :)

Av Larsson - 26 september 2012 12:37

Idag är det 2 år 11 månader och 1 dag sen min älskade

viktor lämnade jorden. saknar dig så det värker i hela kroppen.

tänker på dej varje dag, du va värd så mkt mer än det där!

Jag älskar dig mitt hjärta, det är dig jag lever för<3

2003-05-31   2009-10-25

 



För 1 år 2 månader och 30 dagar sen

lämnade isak oss, tomrummet går inte att

på något vis fylla ut, du var så stor del av livet som

man inte tänkte på då. Jag älskar och saknar dig,

vill ha dig här <3

2000-07-01  2011-06-27

Av Larsson - 24 september 2012 18:01

Blev väckt halv 8 av att jobbet ringde och ville att jag ska komma och jobba 8-12 men blev lite förlängt till 16 istället, imorgon jobbar jag 7-14 onsdag intro Äby 16.00-21.30 och torsdag 7-14.30 :) sen på fredag ska jag besikta bilen, imorn kommer syster och Alice och hälsar på kanske :) sen på söndag fyller jag år :))

Av Larsson - 22 september 2012 15:39

Städat och plockat lite hemma, målat lite har jag hunnit med också. Duschat och fixat mig och om ett tag ska vi till mormor och morfar och äta :)
Puss<3

Av Larsson - 21 september 2012 19:42

Av Larsson - 21 september 2012 16:12

Vaknade klockan tio nått, klockan elva var jag i sätra

hos min underbara älskade syster, fikade och busade med alice.

så mysigt, moster älskar dej så mkt! åkte därifrån vid ett,

åkte till affären en snabbis sen hem så kom mormor och morfar

och dom hade köpt jättefina blommor till mig och bakat muffins,

världens bästa! <3 satt och fikade och pratade i ca 2 timmar.

nu har dom nyss åkt eller för en stund sen, imorgon ska jag och

älsklingen dit och äta middag :) mysigt.

ikväll blire bara slappa i soffan och kolla film .


pusspuss.

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards