linneeaa

Alla inlägg under juni 2012

Av Larsson - 30 juni 2012 20:51

idag har jag jobbat 7-16.45

typ dötrött och jätteförkyld, halsen gör ont.

bläää

är hemma hos kim nu med pennie,

dom kollar på sommarkrysset??

aja, ska va social o lyssna på musik ist!! :)

Av Larsson - 28 juni 2012 15:11

äntligen, som jag så länge har velat gjort, har jag nu tagit modet till mig att gjort.

lite stolt över mig själv! jag och pennie gjorde. gick sjukt fort, och gjorde inte lika ont som jag trodde :)


           


Av Larsson - 28 juni 2012 00:14

Efter att ha legat och snorat ner soffan i

2 dagar behövde jag frisk luft och en bra vän i en timme!

Så nu fick jag lite ny energi och en liten kick att bli frisk!

känner mig piggare faktiskt. imorn ska jag träffa penniebuuuu, sen

jobba kväll, härligt!


jaja, vad ska jag göra nu?!

kan inte sova, fast jag sov så dåligt i natt.

blääääää.

Av Larsson - 27 juni 2012 13:06

                   

Av Larsson - 25 juni 2012 14:57

jaha, då har man blivit förkyld igen, fruktansvärt ont i halsen

och näsan ba rinner, huvet värken och orken existerar inte.

så nu har jag slängt mig i soffan och kollar på en snygging i filmen 8 mile.

ögongodis!


buhuu va ont det gör i min hals!

längtar tills fredag, pusshej.

Av Larsson - 23 juni 2012 13:10

Jobbade till fyra, men var så lugnt på slutet så jag och en arbetskamrat satt och åt glass (:

jag har en så bra jobb, jag älskar det!

åkte hem till mamma, bytte och lite sådär, sen grillade vi, asgod mat!

jordgubbstårta och pajer (:

blev dock ingen alkohol för mig, hade ingen ork för det.

jag stannade som vanligt kvar längst och jag och bror satt och rita på altan med tända ljus (:

pappa tog lite syskonkort på oss, men som sagt, något måste gått fel under tillverkningen av oss,

alla lika mongo:)

                  

Av Larsson - 21 juni 2012 21:59

Åhåå, jag verkligen älskar sommaren, jobbet rullar på precis som det ska,

om inte bättre, bättre än vad jag kunde drömma om känns det, jag har

verkligen världens bästa jobb, åh va jag älskar de! :D längtar tills imorn ! :* <3


efter jobbet idag åkte jag hem, käkade sen hem till mamma och fixade

lite,sen tog vi oss ut på en liten cykeltur runt typ rotskär och så och plockade

blommor (: och sen åkte vi hem till mammsen där jag busade galet med bror!

vi hoppade studsmatta och sen blev det jaga, på gården, utan skor..

man blev som barn på nytt.. vilken känsla, sommar!

Fick även va affes häst en stund,


affe: du är en värdelös häst!

jag: tack?

affe: du är en FIN men värdelös häst.


ja charmig, de är han! ;)

fick med lås till mitt skåp på jobbet hem och jordgubbar som jag

tänker ta med till lunchen imorn! (: upp o jobba 7-16 sen partyparty hos mammsen!

vi ska vina hela natten;)


före och efter bilder på min namnskylt och lite egobilder från jobbet :D

            

Av Larsson - 20 juni 2012 22:31

nu har jag kommit igång och jobbat och det känns skönt

att ha kommit in i det lite, har jobbat två kvällar ensam, känns bra!

imorgon jobbar jag dag första gången själv :) hoppas det går lika bra!

idag har jag badat med jennie och kim!

har även vart och träffat min underbara vän Isabelle i Tierp.

Vi gick in på Royal och där köpte vi varsin sallad, mysigt!

så härligt att få träffa henne igen, <3

kommer lite bilder också ;)

     


Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards