linneeaa

Alla inlägg under april 2012

Av Larsson - 30 april 2012 14:22

Jag fattar inte... har din hjärna tagit semester?

Jag behöver dig för att kunna vandra på stigen genom livet,

jag saknar dig dag & natt. spola tillbaka tiden...  

Av Larsson - 30 april 2012 12:12

Egentligen tycker jag att sista april är sjukt överskattad, bara amatörerna som super.

men aa, känns dumt att bara sitta hemma och ha dt tråkigt också, därför har vi bjudit hit bästa becca&pär hit på middag o så :) blir super mysigt, o så kul att träffa er, va längesen nu, vi som umgicks typ varje dag, nu ses vi inte så ofta för dem har flyttat?:( men på torsdag ses vi o får tillbringa 4 dagar tillsammans <3 jag har saknat er så mkt!


aja fortsaatta med att dammsuga och torka golven nu, och sen blire duka osv.. :)

Av Larsson - 27 april 2012 17:22

Kul att statistiken ökat lite:p

men vilka är ni som läser? skulle vara mycket roligare att blogga om jag visste vilka det är som brukar läsa den!:)

kommentera och skrivvem du är! :)


efter skolan åkte jag hem  till nang , (morbrors tjej)

fikade o prata .. sen gick vi till mormor, prata o så, sen spelade vi fia, o jag vann!!

kung!

     

Av Larsson - 27 april 2012 10:15

skola snart, tar bilen idag, fick lönen förrgår, lycklig vart ja!

fick liksom en aning mer än jag trodde jag skulle få.

så idag unnar jag mig o åka bil,

efter skolan ska jag färga systers hår sen på kvällen blire krogen med Carro, Emelie m.m,

:D

Av Larsson - 25 april 2012 13:40

Tjoooo!

Nationella i Svenska B idag, blää!

men gick väl helt okej kändes det som faktiskt, skrev ju iaf 3 sidor:)

Tog elva tåget hem och aah, har inte gjort så mkt, pussa på selmis lite!

Håller på skriver lite på projektarbetet också, men kan inte fortsätta just nu..

kanske kan göra mer på det ikv:)


ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på.

igår var jag hos bästa syster iaf, tisdagsmys med älskade alice.

emelie åkte o handla så då blev de pusskalas med lilltjejen, moster älskar dig så det gör ont!!

kanske ska man ta o diska lite? eller sola på balkongen? hmm.. svårt val! ;)

pussen!

Av Larsson - 24 april 2012 23:07

Det är helt ofattbart hur man kan ha en sån tur att få en storasyster som är så underbar.

jag är så lycklig att mamma&pappa gav mig den bästa gåvan någonsin, att jag fick min bästa bästa syster.

Hon som finns där för mig i vått och torrt, från vaggan till graven.. gör jag nått dumt rättar hon mig och stöttar mig, i mina tokiga beslut och accepterar mig ändå, skrattar med mig när jag är glad, torkar mina tårar när jag är ledsen och står med öppna armar. Hos henne känner jag mig alltid välkommer och omtyckt, där kan jag känna mig värdefull. För henne berättar jag allting och hoppas hon gör detsamma för mig, Den tillit jag känner till henne är otrolig, jag kommer aldrig någonsin om det så var en miljon sidor kunna beskriva min tacksamhet att jag har henne eller förklara hur mycket jag verkligen ÄLSKAR henne. Vi har så roligt tillsammans, shoppar, myser till bra filmer, kollar hockey, prata om allt, ställer upp för varandra och är världens bästa syskon! Vi har så bra relation och jag är så glad för det. Hade jag inte haft dig hade jag inte vetat hur mitt liv sett ut idag, du ger mig orken när jag inte längre orkar gå och du är den jag först vill berätta nått bra för. För mig är du hela min värld, jag önskar att alla fick ha en syster som dig, men ändå är jag så glad att du är min & bara min!

Låt mig alltid ha dig vid min sida genom livet, för bästa syster.... Jag älskar dig så enormt mycket.

 

Av Larsson - 23 april 2012 22:54

åter i skolan, blä fyusch..

hem laga mat, inte gjort mkt .. slöa i soffan, vart ut en sväng.

skitdag!




ärligthet varar längst,

vidrigaste jag vet är folk som ljuger,

våga va ärlig :s

Av Larsson - 22 april 2012 18:42

maten blev en ren katastrof, man märker nu hur uppskattat det var att bo hemma,

mamma som lagade maten, mamma som tvätta, mamma mamma mamma


inte fått mkt gjort idag int. nejnej!:)

nu väntar jag iaf på att jennie ska messa så ska jag iväg till henne o umgås

och som vanligt snacka massa skit om folk vi inte tkr om! :Dhaha !

pussen.

   

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards