linneeaa

Alla inlägg under september 2011

Av Larsson - 30 september 2011 20:58

Började fira in min 18årsdag redan igår, hade först tjejmiddag med underbara tjejer, o vi drack, åt tacos osv, sen drog vi vidare till gävle, men på vägen så körde vi på ett rådjur, men de skadade sig inte, de va lite på bakdelen av den bara, aja, kom iaf in på heartbreak vid halv 11, fast jag fyllde år vid 24.00, lucky me!  men de va typ dött där, så vi gick till interpool och tog oss varsin cider, jag bella, becca o natalia, sen gick vi tillbaka till heartan o slick, då var de lite mer folk där, fast vi va ba där nere, köpte massaa goda drinkar! ;)  och jag o bella dansa massvis med timmar, tills klockan 2 då de stängde o mamma hämta oss, så s´kjutsa vi hem bella, sen åkte jag hem o sov.


idag har jag blivit uppvaktad hela dagen, skönt att vi var lediga idag, men det känns som att det är lördag. fått massor av fina presenter, är så himla glad :) <3


dock har jag väldigt ont i mina fötter från allt dansande i klackar igår på krogen, men så jäääävla kul!! :-D

nu ligger jag o myser i soffan, med värk i ben o fötter o pluggar körkort för fulla muggar, barakämpa på, förhoppningsvis är det inte långt kvar ;)

puss!

Av Larsson - 27 september 2011 21:38

Idag köpte jag 2 par tynnre strumpbyxor, och 3 par tjockare, som är lite varmare i vinter. Köpte även en kofta, en vanlig svart :) lovelovelove!

köpte även 2 st bh:ar inne på H&M som det dessutom var 20% på ;)

sen blev det asgoa myssockor på cubus, döttskär i dom, så varma o goaa <3

lite bilder ;)


     

Av Larsson - 27 september 2011 13:58

Trodde inte jag skulle hinna hem mellan körlektion och valbo, men jag hinner det en stund, var nyss o handlade lite, och har suttit och pratat med pappa en stund, nu sitter jag och lyssnar på musik och planerar o har mig.


Har iallafall fått schema för praktiken, det ser heeeelt okej ut!;)

längtar som en galning, ska verkligen ta vara på tiden, tror det kommer bli helt galet bra. ;D


snart blir det valbo med älskling, fårse om jag hittar nå kul <3


Jag saknar dig mer och mer hela tiden..

utan dig är jag inte hel, jag vill ha dig här,

för mig är du kärlek.

Av Larsson - 27 september 2011 07:51

idag är det en dag som återigen består av körlektioner, det är bra när det är dubbellektion för man hinner med så mkt mer, o lär sig mer, men när körlektionen har sådär en kvart kvar då så är man så trött i huvet. aja, det är så det ska vara!


nu ska jag äta upp min macka, sen sminka mig, o fixa lite saker, sen dra iväg till tåget o in till stan :)

efter körlektion blire valbo med älskling, ska köpa strumpbyxor o lite alkohol till födelsedagen o sen kanske jag hittar nån fin tröja elr nå :)?

Av Larsson - 26 september 2011 14:05

idag beställde jag min studentmössa, som blev assnygg!!

och lite småtillbehör, bara mössan vart asdyr när alla grejjer var klara på den, sen skulle jag ha ett litet paket till också, visselpipa, champagneglas, trosor o penna, de va ett paket, så de tog, ja sen hitta jag ett par svarta mjukisbyxor som de står studnt 2012 på och litt namn som jag beställde, o svarta solbrillor som de står student på, o en tuta, o ett halsband! :D

tror de va allt ;D

aja,

ringde praktiken om att va ledig första dagen, osv, o de gick så bra så:) o samordnaren där är astrevlig, kommer nog bli galet bra dthär!


comviq's äckelapor till personal krånglar så jag har har fortfarande inget simkort och är okontaktbar!!:(



Av Larsson - 25 september 2011 14:11

Om 5 dagar fyller jag år, kan man förstå det? nääää! som jag har längtat!

idag är det en jäävligt skön söndag, lite sådär suuuuper lugnt!

Jag och älskling var in till Gävle o kollade lite vid vägverket hur det ser ut på parkeringarna osådär, måste ju förbereda sig lite ;D


nu sitter jag ba i hans sängo ska kolla på filmer jag laddat ner, har ont i huvet som en ... jag vet inte vad, haft det i typ 2 veckor.

så jag börajr med " tjenare kungen" älskar att kolla på gamla filmer, man får så mkt minnen från förr på nå vis, <3


OCh jag kan bara säga att jag saknar bellabus så in i... <3

älskade älskade Bella renström! så länge sen vi träffades nu, :(

love u hjärtat!<3


Av Larsson - 24 september 2011 19:20

Veronica Maggio 10 december på konserthuset med svärmor! kommer bli heeeelgrymt! fyfan va kul vi kommer ha! :) <3

åh, så gladgladgladglad!!



stått på loppis idag, nu sitter jag med maggio i högsta volym i hörlurar! :D

wioohooo<3

lyckligast i staaan, typ!

Av Larsson - 23 september 2011 17:01

   Jag kan inte sätta ord på något idag känner jag, jag känner mig tom..

ja, tom är rätt ord, det finns inte ett enda ord som stämmer bättre.

skulle vilja kunna uttrycka mig bättre, förklara hur jag känner, men det blir bara skit av allt. Vem ska förstå mig, om jag inte ens kan förklara för mig själv vad som är fel? Jag känner mig ensam fast jag har tusen människor runt om mig.Men vilka är dom? kommer jag alltid ha det så? vilka är mina riktiga vänner? och hur vet jag vilka som är mina vänner? Det hjälper inte att folk säger att dom vill vara ens vän, det borde bevisas också.  Om det är nått jag är bra på så är det att tro på mig själv, att veta vad jag vill. Jag "pratar" alltid med mig själv och känner efter om allting känns rätt. allt som händer runt omkring mig, och alla val jag gör här i livet, Men ändå ... någonstans på vägen går alltid någonting snett, något som kanske kunde gjort alltid bra, eller skulle det bara varit bra för tillfället? Känner mig helt gråtfärdig? men vad ska jag gråta för? är det ens värt att slösa tårarna på? Jag vill känna mig säker i mina val, jag vill att allting ska kännas bra, men allting känns konstigt!  Det känns som att allting har förlorat min tillit, även mina närmaste, dock inte min familj.


Det ända som får mig att någonstans i detta mörka att le är mina änglar i himlen, när jag tänker på er mina hjärtan så blir jag varm i hela kroppen, ler inombord så jag kan spricka, samtidigt som jag får hemska bilder som får mig att känna att tårarna är påväg.. Ni har förändrat mitt liv, ni var ljuset i mitt liv, och det är fortfarande bara ni som kan lysa upp min dag, hela mitt liv.

Om ni var här nu skulle allt vara mycket bättre, smärtan skulle vara borta, inge mer sorg, och jag kunde sitta o gosa med er på golvet i hallen, prata med er, i hopp om att ni förstår mig, men det vet jag att ni gjorde, och ni har alltid på något vis hjälpt mig, tro det eller ej, men ni har gjort mig så stark. men ändå känner jag mig så jävla svag utan er... mina älskade älskade älskade hundar.

Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka er. Ni var neutrala, men speciella. ni satte värde på allt jag gjorde, ni såg aldrig ner på mig. med er fanns aldrig konflikter, med er kände jag mig trygg och med er levde jag mitt liv som man ska.. jag saknar er, det gör så ont i mig utan er, blir så lycklig när jag ser min tatuering som jag gjorde till er, lyckan att en gång haft er som mina.

Rocky, Isak & Viktor, dom finaste änglarna i himlen, jag älskar er vilkorslöst.


Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards