linneeaa

Alla inlägg under november 2011

Av Larsson - 29 november 2011 09:21

orkade inte mer någon möblering, lagade istället min garderob,

o städade lite, ett av citaten sitter nu på väggen:) blev dock inte så bra för jag hade inte så smal pensel, men har köpt det nu, o rättat till det lite, det står" Även den djupaste smärtan har en mening" sen kommer det upp två till, ni får bilder när det är klart, hoppas dom blir finare:)

 ska eventuellt måla lite annat också :) får se hur det blir, tänkte fortsätta med det när jag kommer hem från skolan, har bara 2 lektioner idag tror jag.. :P


På torsdag är jag ledig, så då ska jag mamma och alfred baka lussebullar och pepparkakshus.

sen på em ska jag hem till emelie & Alice och baka lussebullar.<3


Imorgon ska jag och älskling julklappshandla. första gången i hela mitt liv jag är ute o god tid, ska försöka bli klar med alla imorgon, om det går. så skönt o ha det gjort sen.

<3


har en massa bilder jag skulle lagt in från kameran och telefon, men ni får väl dom bilderna ikväll .. :)

pusshej!

Av Larsson - 28 november 2011 12:13

Hemstudier idag, eftersom lärarna lägger en lektion 13.05-14.05, och tror att det passar bussar och tåg till det,

så jag ska möblera om i mitt rum, har rensat garderoben, och rivit ur allting där, skrutav loss dörrarna , resten vet jag inte hur man gör, så lär vänta på att pappa vaknar så han kan hjälpa mig skruva och bära.


blir myspysigt dthär när det är klart, har även gjort mallar, så jag kan skriva citat på väggarna + att jag har färg hemma! :D blir nog fint!

Av Larsson - 25 november 2011 09:33

Veckan börjar ta slut, det är fredag igen. riktigt skönt att känna att man är ledig i helgen, att man kan planera in vad man vill, utan att behöva tänka " nej, ja jobbar lördag kväll, eller söndag morgon"

så jag riktigt njuter av att känna att jag är ledig, helt annan sak sen när man får pengar när man jobbar.


idag blir det tacka av min underbara lärare som slutar idag :'( usch så hemskt!

bästa läraren jag någonsin haft! En som verkligen bryr sig, och kan säga till när andra stör, och är ja, helt enkelt bäst! riktigt avundsjuk på sandviken eleverna som ska få henne! :(<3<3<3


sen hem o fixa mig lite o så, sedan in till stan & äta lite gott, mysmys!

sen bio, breaking dawn!

Imorgon väntar en kväll hos emelie, robin och alice.

en vecka sen jag träffa min lilla pärla, saknar henne så mkt!

ska bli spännande o se om hon växt nått, min lilla älsklingsunge <3

gud så jag ska pussa och gosa med min underbara systerdotter, love u Alice <3

Av Larsson - 22 november 2011 13:46

Varit i skolan för 2 lektioner, så jag tog bilen, mkt skönt!

är hemma nu och har nyss ätit macka o druckit choklad (a)

om typ en timme ska jag träffa bellabus <3

puss<3

Av Larsson - 21 november 2011 18:16

Min iphone har nu lämnat mig, en stund iaf, dispayen är sprucken och i småbitar, högtalarn är sönder så jag hör ej folk när man ringer, o där man stoppar i hörlurar har halva den sladden fastnat där inne, så är lite ledsamt dethär!


så just nu har jag lånat en mobil av min svärmor, en sony ericsson w890i, ovant när man haft touch ungefär ett år, så får man en jätteliten smal telefon med liten display & KNAPPAR! herregud!

tur man haft sony ericsson hela sitt liv. men kan säga att jag har träningsvärk i fingrarna nu eftersom jag är så ovan att trycka på knapparna, på iphone ska man ju ba nudda lite, så ja, får se hur jag ska gö med min kära iphone!:((((

Av Larsson - 21 november 2011 09:27

Nyss fixat och gjort mig klar för skolan,

tåget går om sisådär en timme cirkus.

om en och en halv vecka ska jag åka o köpa juulklappar, får se hur mkt pengar man får kvar då,

om man kanske hinner med en krogsväng den 3e!:)

den 2dec ska jag iaf få va lite fyllechaffis, åt morbror! :)


Jamen , va ska jah mer säga då?

- hejdååååååååå

Av Larsson - 20 november 2011 14:22

Gjorde min sista dag på praktiken igår, och gick därifrån med ett godkänd, man kan endast ha IG eller G. så jag är nöjd! fick dessutom vara ledig idag för att jag har vart så duktig och inte vart frånvarande en enda dag! så därför är jag hemma idag o laddar inför en ny vecka i skolan.


igår efter jobbet drog jag och älskling iväg till syster, robin och Alice.

gosade bebis hela kvällen, åkte hem halv tio nångång, hade lilla Alice i famnen i stort sätt hela kvällen, åh jag var så lycklig, blev så glad o varm i hela kroppen av att hålla i henne, när hon kolla på mig o så.

<3<3 kärlek till världens bästa systerdotter<3



var till stan med mamma idag en stundo handla lite, åkte förbi syster o lämna lite saker o klappa lite på tjejen 5 minuter sen åkte vi hem, ikväll blir det tvmys till beck <3

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards