linneeaa

Alla inlägg under februari 2014

Av Larsson - 27 februari 2014 10:01

De har vart en bra vecka! Jag å Martina har fått månadsanställning så under 6 månader nu får jag en fast lön, 97% på schema å får lägga mina egna tider och dagar. Perfekt! Idag ska jag storhandla, igår lagades äntligen min pärla, älskade bil, mollie har blivit könsmogen å låter som en idiot, dock fått p- piller som jag hoppas börja värka snart :) ja nu ska ja fortsätta jobba , till kl 14 :* puss

Av Larsson - 20 februari 2014 13:23

Sitter på sängen, ska snart gå till jobbet men känns som jag ska somna när som helst, lägenheten är kaos, träningsvärk i hela kroppen, mensvärk, ont i handleden igen , ingen bra dag. Jobbar från 14 till halv tio ikväll, ledig imorgon sen jobbar jag helgen, just nu känner ja mig bara trött å less! Ingen ork el lust till något, blä...

Av Larsson - 19 februari 2014 23:50

Gymmat me syster, skjutsa hem mr M å vi köpte hårfärg, när jag kom hem färga jag håret sen hämta M åkte till jt, färgade deras hår, jt svart me rött underhår, Martin lila:D kollade tv sen åkte vi hem, nu e de dags å sova! Gonäääätt

Av Larsson - 18 februari 2014 23:06

Igår fick jag äntligen pussa på mitt troll igen, som jag älskar denna unge! <3 idag hade mitt ex sönder min plattång! Less ja blir! Jag å Martin åkte runt å leta , till slut hitta ja en rosa å bra :D å bytte min lampa på bilen fick han gö, audin är nytvättad idag :) så efter jag å Martin hade vart i stan blev de jobba kväll, å Martin råka behålla mitt kort så va å hämtade de :) nu dags å sova , gymma mä syster imorgon bitti så passar på å skjuta mr M till skolan :)
Godnatt!

68

Av Larsson - 16 februari 2014 21:55

Leeeekt me Martin ikväll igen, börjar bli en dålig vana;D nu måste ja sova jobb imorgon sju till tolv skööönt :) inte långt kvar på schemat nu :( får se hur allt blir! Godnatt!

Av Larsson - 16 februari 2014 09:19

Fredagen började bra men spårade ur, inga kommentarer!
Igår var ja mä N , sov där till lördag, va där typ hela lördagen sen på kvällen träffade jag M, va hos mej en stund, å sen ute! :)
Glömde mina nycklar i hand jacka så lär träffa han sen å få dom ;p

Av Larsson - 13 februari 2014 12:41

Vaknade av att bemanningen väckte mej, åkte å vaccinera mig, handlade å sen har vi även lagat mat! Sorterat tvätten å diskat men finns mer disk kvar, men de får ja ta tag i sen för nu blire snart jobb 14-21.30 sen sleeepa imorgon jobb 7-12, sen supa skallen av ma;) tequilafredag! Glömma alla <3 dag! Fuck thaaaat!:)

Av Larsson - 11 februari 2014 00:38

Hunnit me rätt mycket idag :) började dagen me att plocka undan lite i lägenheten, sen åkte jag till tandläkaren blev värsta blodbadet, satan va de rann blod ur min mun! Efter de träffade jag Martin utanför en stund, stod å prata, sen åkte jag å handlade lite, sen hem, åt lite å diskade lite, vet inte varför jag inte diskade allt, startade en film och somnade i 2 timmar, riktigt skönt. Vakna av att Martin ringde, hämtade han, åkte till mig , kollade film, träffa jt efter jobbet , åkte till skutskär å bästa jt va så gullig å tankade min bil 200 kr, världens bästa tjej! <3 umgicks med dom lite å sen skjutsa vi hem jt å sen skjutsa ja hem Martin, nu ligger jag hemma i min säng, har nyss matat kattooorna å hoppas dom snart somnar så dom inte får sina vanliga damp som varje natt :) nu ska jag stänga mina blå å försöka sova, imorgon står en delad tur på schemat. Caaaash! Behövs när ja vart sjuk så mkt, :( <3

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards