linneeaa

Alla inlägg under januari 2012

Av Larsson - 30 januari 2012 09:51

inatt sov jag sista natten i min säng, i mitt rum. det kommer självklart kännas konstigt till en början, men det blir bra det här, o skitkul!

ilördags började jag med rensningen av mitt rum,

det slutade med 4 stora påsar proppfulla med bara skitsaker.. som man samlat på sig.

men sen vart det en 3-4 kartonger med endast ljus, ljuslycktor, krukor, vaser.

två påsar med gardiner som jag fått av mamma, riktigt fina panel längder osv.

superkul! o dessutom ljuslyckotor som går i samma färg som gardinerna, plockade även ihop så jag har kökbord+stolar färdigt att packa ut bara.

o hela rummet står nu i kartonger, dvd, dator, allt!

städade även lite, dammsög o damma, men det får jag komma tillbaka o göra bättre när alla grejer är ute.

ja.. imorgon hämtar jag nyckeln, första hyran är betald ;)

känns så bra!

väntar på att biblioteket i skolan ska öppna så jag kan skirva ut en lapp frå skatteverket om fokbokföring, har ändrat i skolan också så posten kommer till rätt ställe! :)


ja, så imorgon blir man sambo!;)

pussen! nästan inlägg skriver jag nog i lägenheten, men kán ta ett tag innan vi får internet, men vi har redan beställt det.:)

Av Larsson - 27 januari 2012 13:42

som sagt, vi var o kollade på en lägenhet igår som vi har fått erbjudande om,

och redan när man öppnade dörren fick man den där känslan, den som säger " det här är perfekt"

både jag o N kände så, nyrenoverad två, helt perfekt för oss två, och båda två gick där ifrån med ett stort

leende på läpparna, eftersom killen sa att vi kan flytta in i månadskiftet alltså första feb. ist för första mars.

så på tisdag hämtar jag nycklarna o flytten sätter igång,


ordet lycklig är inte tillräckligt i min värld, det förklarar inte ens en liten bråkdel över hur jag o niclas känner för det här, o hur mkt vi längtar,helt ofattbart.

ååh! så jääävla glad!! <3<3


Av Larsson - 26 januari 2012 08:03

igår hade jag lite problem med att somna, kunde inte hålla nerverna i styr, och bara väntade på morgondagen.

o nu är den äntligen här, det första jag gjorde var att kolla kontot där det hade rullat in pengar, över förväntan dessutom, så jag är nöjd ja! o det bästa med allt är att det känns skönt att det inte är genom något sommarjobb då man har som praktik, utan att jag har jobbat helt själv, o kämpat för dessa pengar, jag har själv slitit ihop dom, och deet känns riktigt bra!


så idag kan jag fylla på telefon igen, och tanka bilen lite.

så blir det bil till skolan, för vi har sovmorgon till tolv, och tåget går tjugo i elva,

sen slutar vi tio över ett och tåget går fem i ett, o man ska hinna gå till station också.

så därför åker jag bil idag,

sen rundar vi av dagen med att dra o kika på lägenheten..:)

happyface <3


Kan skriva sen vad jag tyckte om den.


puss på er!

Av Larsson - 25 januari 2012 12:13

Ni behöver inte mig längre, det märks tydligt, så sluta låtsas.

jag är så trött på erat betéende, jag tänker inte vara ett andra handsval..

men var inte orolig, jag  klarar mig, för jag behöver inte er heller, idioter.


 

Av Larsson - 24 januari 2012 20:47

Är så otroligt glad, det går inte att förklara hur jag känner.

det är en känsla jag aldrig känt och aldrig lär känna igen.

helt ofattbart, tänker på det hela tiden, går inte att släppa tanken!!!!

är så glad så jag exploderar på insidan.

ååhhh, jag är så glad!!

all kärlek till mitt liv, för det är så jävla bra nu.

och lyckligare än så här.... det vet jag inte om jag kan bli!!! :D

Av Larsson - 24 januari 2012 09:37

Gick upp 06.20, somnade om till kvart i 8, åt frukost med lillebror o så,

sen klädde jag på honom sen gick älskling med honom till dagis.

sådär ja... då vart man ensam en liten stund, rätt skönt.

lyssnar på musik o njuter av ensamhet o ledighet..


har lite skoluppgifter jag ska ta itu med, men efter det blire nog mysa ner sig

till någon bra film  


 

Av Larsson - 23 januari 2012 15:02

Helt ärligt kan jag inte fatta vad problemet är?

orkar fan inte med detta!

Du är så jävla töntig jävla idiot,

jävla äckel!!!!

Av Larsson - 23 januari 2012 09:43

åter i skolan igen, finns nog inge mer o säga direkt om de förutom att ja msåte göra en spurt med alla uppgifter innan fjällen.


idag fyller syster år!1

grattis tilll henne!!:)

så idag blir det åka till henne .. senare

och gratta henne o pussa på bebis!


pussen

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards