linneeaa

Alla inlägg under april 2011

Av Larsson - 30 april 2011 17:49

 

Våran vovvis Isak, hihi   Älskar dig bubbiis !!

Av Larsson - 30 april 2011 17:07

Nog har jag själv också firat sista april, men de är så överskattat, så jävla töntigt,

alla bara super sig redlösa, fattar liksom inte grejen med det iallafall   


Har nyss ätit gott hemma hos älskling strax blir det åka hem och byta om och fixa sig lite, ser fan nyvaken ut än, sedan blir det hem till Emelie & Robin i stan så Robin får visa mig hur det där jävla Itunes fungerar, vad fan man nu ska med det till.


så ja, vi tänker iallafall inte fira nå jäkla valborg  


Ta det lugnt ikväll då ungdomar!... och alla andra.

Av Larsson - 30 april 2011 12:09

   

Av Larsson - 30 april 2011 10:27

Inatt hade jag en jätte läskig dröm, jag drömde att pappa dog jag kommer inte ihåg hur eller nå, och jag vill inte veta, allt var så jävla verkligt, jag var så jävla rädd i drömmen, o vaknade av att jag låg o grät, det bara forsade tårar, hoppas att jag aldrig någonsin drömmer liknande igen, fyfan...   


VAD I HELVETE SKA MAN MED ITUNES TILL NÄR DE FAN INTE GÅR O LÄGGA IN MUSIK?? jag får in dem nya låtarna, men alla andra låtar försvinner, sen får jag 1500 bilder också, + kopior på dem, så 3000 bilder, så jävla arg!!! snart flyger telefonjäveln ut genom fönstret!


Vad ska alla göra på sista april då?

själv ska man inte göra ett jävla skit!!!

Av Larsson - 29 april 2011 21:05

varför är allting så svårt? varför får inte allting för en jävla gångs skull vara lätt?

jag blir så less, på allt och ingenting, jag vill att allt ska vara bra att alla ska må bra, jag vill inte att någon ska vara utanför? vad är det som håller på händer? jag säger inte att någon har mer värde än den andra, jag blir fan less när det ska vara såhär, önskar fan att någon förstod, jag vet inte vad jag riktigt ska säga? vad hände egentligen? jag vill inte ha det såhär. ni båda vet att ni betyder oerhört mycket för mig, det finns inte ord för hur mycket jag älskar er och är tacksam för att jag har er, ni är bland de bästa jag har här i livet, dem bästa människorna jag någonsin har träffat, så bra jag mår när jag är med er, så bra har jag aldrig någonsin mått, ni har fått mig från botten till toppen, från dåligt till bra, ni fick mig att hitta tillbaka till mitt liv, ni får mig att orka skolan, ni får mig att orka min vardag överhuvudtaget, ni är drivkraften som gör att jag vill gå till skolan,det är ni som gör att jag på fredagskvällarna längtar tillbaka till skolan för att få vara med er, jag älskar er, så jävla mycket!

Snälla, låt det inte vara såhär, för jag pallar fan inte.. snart skiter jag i allt och tänker enbart på skolan...........

Av Larsson - 29 april 2011 20:20

denna ska göras, fast utan klorna!

 

Av Larsson - 29 april 2011 19:08

lär säga att det var längesen jag var i skolan en hel vecka såhär, utan att ha vart hemma nått, känner mig lite stolt. en vecka utan sjukdomar eller magsmärtor, otroligt ju  

skolan var skön idag, som sagt, underbart väder, suttit ute på rasterna, sköna lektioner, förutom samhäll som är seg! efter skolan åkte jag och isabelle på raggarrunda i Tierp, h3h3h3.

gick in en sväng på hemköp och satt i hennes bil o snacka lite om allt här i livet.

sen skjutsa hon mig till tåget,  Gud så mycket jag älskar denna flicka!

finns inte ord för hur tacksam jag är att jag har dig,


Är hemma hos älskling han kollar på film och jag sitter här, borde göra hemtentorna, men jag finner ingen ork, så jäkla ont i skallen, uschblääää!


näe, nu är det underbar helg, långhelg dessutom!!

jag pluggar imorgon, VERKLIGEN för det är då det SKA in!

sådetså! puss på er, ta't lugnt!


Av Larsson - 29 april 2011 09:48

Det märks verkligen att sommaren är påvägen, men stooora steg!

gud så varmt det är ute, älskar älskar älskar vädret..!!!  


Sitter i skolan och väntar på mina vänner, dem kommer nog när som helst antar jag,

3 lektioner sen slutar man, gud så skönt + långhelg på det!

är ledig på måndag, känns som jag verkligen älskar livet just nu,

specielllt när vädret är så underbaaaaart!  


Näe, nu ska jag strax gå ut och kolla om dem har kommit,

har inga planer för kvällen, eller jo, två hemtentor att göra, som MÅSTE in ikväll!

annars är jag ganska kööörd! svenska & hälsopedagogik!

 

 

hejdå sötnosar , pusssss

Presentation


Hejhopp! linnea heter jag, 22 år, bor i älvkarleö med mina 2 katter, jobbar som undersköterska på nya boendet Attendo i Gävle! :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards